استقبال بورس‌ها از صندوق‌های اهرمی/ هشدار جدی وزیر صمت به ماینرها

12:22 - 1402/09/20
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز گذشته بدون تغییر خاص کار را به پایان برد تا احتمال پولبک از محدوده‌های 2.1 میلیون واحدی که ازسوی اهالی تکنیکال بازار سرمایه مطرح شده است کمی قوت پیدا کند.

از سویی، در دقایق پایانی بازار هم صندوق‌های اهرمی با استقبال خوب خریداران مواجه شدند که به عنوان سیگنال مثبت برای بازار امروز در نظر گرفته می‌شود.

وزیر صمت نیز رسماً مخالفت خود را با واردات خودرو برقی چینی اعلام کرد. علی آبادی عنوان کرده است که خودروسازان به جای واردات خودروی برقی چینی باید خودرو برقی ایرانی تولید کنند. علی‌آبادی یک هشدار جدی هم به ماینرهای رمزارز داده و اعلام کرد که تا ۱۵ دی امسال وقت دارند برای دستگاه‌های استخراج رمزارز خود کد رهگیری دریافت کنند.

پتروشیمی بوعلی نیز از توقف 10 روزه فعالیت‌های تولید خود خبر داده است. هچنین نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) در گزارش صورت سود و زیان تلفیقی 6 ماهه خود با کاهش 3 درصدی در سود ناخالص همراه شده است.

 نماد حکشتی با خالص ورود 36 میلیارد تومانی پول حقیقی‌ها همراه شد و در مقابل نماد وهنر با خالص خروج 35 میلیارد تومانی حقیقی‌ها کار را به پایان برد.