نزول پشت خطی در بازار دلار/ سیگنال جدید در بازار ارز

Submitted by karkhane on

روند نزولی دلار از روزهای انتهایی هفته گذشته متوقف شد. اسکناس آمریکایی طی این روزها حتی توانست به بالای خط ۳۰ هزار تومانی برگردد. با این حال، روز جمعه در معاملات پشت خطی، دلار به زیر مرز ۳۰ هزار تومانی بازگشت. برگشت دلار به زیر خط یاد شده تا حدی انتظارات افزایشی را پایین آورد و موجب شد که برخی از معامله گران انتظار افت قیمت اسکناس آمریکایی در ابتدای روز جاری را داشته باشند.

 

2-01

پیش بینی قیمت دلار؛ مذاکرات حساس برای بازار ارز

Submitted by karkhane on

دور هشتم مذاکرات هسته ای می تواند تکلیف تحریم ها را مشخص کند. به نظر می رسد بازیگران ارزی کمین کرده اند که با آشکار شدن نتایج این دور از مذاکرات موقعیت خرید یا فروش خود را تعیین کنند. در انتهای هفته گذشته همین که مشخص شد مذاکرات هسته ای قبل از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد، فروشندگان بیشتری به بازار هجوم آوردند.

 

نگاه قیمت دلار به بازار سکه و سهام/دو عامل تردید در بازار ارز

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز در حالی که بیشتر معامله گران انتظار داشتند که اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان برود، روز دوشنبه قیمت دلار به سوی سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی عقب نشینی کرد.

برخی از فعالان اعتقاد داشتند که بازارساز ارزی با عرضه ارز زمینه ساز عقب نشینی خریداران دلار شد. با این حال، تعداد زیادی از معامله گران عنوان می کردند که عرضه زیادی در بازار صورت نگرفته است و دلار به دو دلیل متفاوت با کاهش سطح فعالیت خریداران مواجه شد.

مچ اندازی بر سر قیمت دلار /تست بازارساز توسط نوسان گیران دلار

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، اگر امروز اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان برود،‌ قدرت افزایشی های بازار ارز بیشتر خواهد شد. به گفته برخی تحلیل  گران، بازارساز در هفته های اخیر حتی اجازه نداده بود که دلار به بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نفوذ کند.

قیمت انواع دلار، یورو و درهم در بازارهای مختلف روز ‌‌‌چهارشنبه 28 مهر 1400 +جدول

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، صبح امروز -چهارشنبه بیست و هشتم مهرماه- قیمت انواع ارزها کاهش یافت. قیمت دلار 200 تومان افزایش یافت و قیمت یورو رشد 240 تومانی داشت. 

رشد عجیب تزریق دلار و یورو/ افت کانالی قیمت دلار در دو بازار

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار آمریکا از ابتدای هفته مسیر نزولی را دنبال کرد و حتی رقم‌هایی زیر 26 هزار تومان را به ثبت رساند، روند قیمتی دلار در روز چهارشنبه صعودی شد. قیمت دلار در روز پنج‌شنبه دوباره قدری پایین آمد و در نهایت در حوالی 27 هزار و 100 تومان قرار گرفت. متوسط هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد، متشکل و سامانه سنا نیز در هفته اخیر افت کرد. متوسط هفتگی قیمت دلار آزاد که در هفته گذشته برای اولین بار در سال جاری وارد کانال 28 هزار تومان شده بود، به کانال 27 هزار برگشت و روی 27 هزار و 350 تومان قرار گرفت.

قیمت انواع دلار، یورو و درهم در بازارهای مختلف روز ‌‌‌یکشنبه +جدول

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، امروز -یکشنبه یازدهم مهرماه- قیمت دلار 120 تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز افت 250 تومانی داشت.

 

قیمت دلار به سقف می خورد؟ / تاکتیک جدید در بازار ارز

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، برخی معامله گران بازار ارز تاکتیک جدیدی را برای معاملات روز شنبه در نظر گرفته اند.

Subscribe to قیمت یورو