افت فلزات پایه در پی تقویت دلار

Submitted by admin on

با افزایش0/3  بازده اوراق خزانه آمریکا از شب گذشته، دلار توانست پس از عملکرد ناامیدکننده روزهای اخیر روندی رو به رشد را در برابر ارزهای مطرح جهان طی کند و همین امر نیز شاخص دلار را به سطوح بالاتر از 97 واحد باز گرداند. این روند معاملات فلزات پایه را متاثر کرد و افت قیمت این محصولات را در لندن و شانگهای موجب شد.

رشد دلار به لطف افزایش بازده اوراق خزانه

Submitted by admin on

رشد 0/3 درصدی بازده اوراق خزانه 10 ساله ایالات متحده در شب گذشته عاملی بود که از افزایش ارزش دلار در برابر ارزهای مطرح جهان حمایت کرد. به نظر می‌رسد پس از پایان تاثیرگذاری اخبار مربوط به فشار رئیس جمهور آمریکا بر رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال در زمینه پرونده ارتباط مشاور امنیت ملی کاخ سفید با روس‌ها و همچنین ریسک‌های ژئوپولیتیکی شبه جزیره کره، روند خرید سفته بازارنه اوراق قرضه به پایان رسید و با افت قیمت این اوراق، بازده سیری صعودی را در پیش گرفته است.

کاهش رتبه اعتباری چین

Submitted by admin on

بخش خدمات سرمایه‌گذاران موسسه مودی امروز در گزارشی اعلام کرد که بر اساس انتظار این موسسه قدرت مالی چین در سال‌های آتی به علت آرام‌شدن نرخ رشد اقتصادی و افزایش سطح بدهی‌ها این کشور تضعیف خواهد شد. بر این اساس رتبه اعتباری  بلندمدت  این کشور با یک پله سقوط از Aa3 به A1 تبدیل شده است.

Subscribe to مودی