آخرین تحولات فلزات پایه

Submitted by admin on

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به دور دوم کشیده شد اما نکته دارای اهمیت این است که پیشتازی امانوئل ماکون نامزد میانه رو بر رقیب راست افراطی خود یعنی ماری لوپن باعث کاهش نگرانی‌ها میان سرمایه‌گذاران شده و همین امر نیز رشد ملموس ارزش یورو و سقوط شاخص دلار را رقم زده است. افت ارزش دلار در روز جاری معاملات فلزات پایه در لندن را با رونق نسبی در اوایل روز مواجه کرد اما این روند در ادمه معاملات کمی از میان رفت .

شاخص دلار در آستانه شکست 99 واحد

Submitted by admin on

در پی پیشتازی امانوئل ماکون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شاهد سقوط ارزش دلار آمریکا در برابر یورو بودیم امری که شاخص دلار را با افت قابل ملاحظه‌ای در روز دوشنبه مواجه ساخت هر چند که افت ین در معاملات ارز آسیایی از شدت روند رو به افول این شاخص کمی کاست.

تزلزل طلا پس از انتخابات فرانسه

Submitted by admin on

با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مشخص شد که امانوئل ماکون نامزد میانه رو آرای بیشتری از مارین لوپن  راست افراطی به خود اختصاص داده و با وجود کشیده شدن انتخابات به دور دوم، وی از شانس بیشتری برای ورود به الیزه برخوردار است. در پی این امر و با کاهش نگرانی ها، شاهد اقبال سرمایه‌گذاران به دارایی‌های با ریسک بیشتر بودیم و همین امر معاملات طلا را متزلزل ساخت.

تثبیت شاخص دلار در سطوح بالاتر از 100واحد

Submitted by admin on

پس از بازگشت شاخص دلار آمریکا به سطوح بالاتر از 100 واحد در شب گذشته، در معاملات صبح آسیا نیز شاهد ادامه روند رو به رشد این ارز هستیم.

برچسب‌ها

Subscribe to لوپن