کاهش قیمت صادراتی فولاد در بازارهای چین

Submitted by admin on

با وجود افت قیمت بیشتر محصولات فولادی در بازار نقدی، قیمت این محصولات در معاملات آتی روندی روبه رشد را طی روز چهارشنبه در بازار آتی شانگهای در پیش گرفت.

هر تن نورد گرم فولادی در قراردادهای ماه می ‌بازار آتی شانگهای در معاملات امروز با رشدی 14 دلاری به 493 دلار رسید.

میلگرد فولادی نیز تحت قرارداد مشابه 11 دلار گران شد. قیمت این محصول در سطح 433 دلار گزارش می‌شود.

رشد قیمت فولاد صادراتی چین

Submitted by admin on

رشد ملموس قیمت محصولات فولادی در پایان هفته گذشته و ابتدای این هفته در بازارهای نقدی داخلی چین و همچنین بازار آتی شانگهای به رشد قیمتهای صادراتی منجر شد.

بر طبق گزارش متال بولتن قیمت هر تن پلیت فولادی حاوی کروم در قرار داد فوب چین در یک هفته اخیر با افزاشی به میزان 20 دلار در سطح 445 تا 450 دلار قرار گرفت. همچنین میلگرد حاوی کروم نیز در قرارداد مشابه 25 دار گران شد و به 450 تا 455 دلار رسید.

آخرین تغییرات قیمت محصولات فولادی در بازار صادراتی چین

Submitted by admin on

رشد شدید قیمت محصولات طویل فولادی در هفته گذشته منجر به کاهش ملموس تقاضا برای این محصولات در بازار صادراتی  طی این هفته شد و همین امر نیز افت قیمت را در پی داشت. اما معاملات نسبتا رو به رشدی در بخش محصولات تخت مشاهده شد.

بر اساس گزارش متال بولتن قیمت میلگرد حاوی کروم 16 تا 32 میلیمتر تحت قرارداد فوب چین در هفته منتهی به روز چهارشنبه با کاهشی 10 تا 15 دلاری به 480 تا 485 رسید.

افزایش قیمت پلیت فولادی در بازار صادراتی

Submitted by admin on

متال بولتن:با افزایش قیمت محصولات فولادی در بازارهای داخلی چین، قیمت پلیت صادراتی نیز رشدی 5 دلاری را در طول هفته تجربه کرد.

بر این اساس قیمت پیشنهادی هر تن پلیت گرید تجاری حاوی کروم هم اکنون در سطح 485 تا 495 دلار تحت قرارداد فوب چین قرار دارد. همچنین قراردادهایی نیز در سطح قیمت 475 تا 458 دلار منعقد شده که این رقم نشان دهنده رشدی 5 دلاری نسبت به هفته گذشته است.

آخرین تحولات بازار داغ فولاد و سنگ‌آهن

Submitted by admin on

پس از رشد قیمت سنگ آهن و بیلت در بازارهای نقدی چین طی روز گذشته، قیمت محصولات فولادی در معاملات روز جاری بازار آتی شانگهای باز هم ادامه یافت.

رشد قیمت آتی فولاد با وجود ثبات بازار نقدی

Submitted by admin on

با وجود ثبات نسبی قیمت محصولات فولادی در بازارهای نقدی چین، افزایش قیمت این محصولات در معاملات آتی امروز نیز ادامه یافت.

بازار نقدی فولاد دو روز مانده به شروع تعطیلات سال نو در چین فعالیت قابل ملاحظه‌ای را به خود نمی بیند و همین امر نیز به ثبات نسبی قیمت‌ها منجر شده است. در این میان با وجود پایین آمدن سطح فعالیت‌ها در بازار آتی، قیمت این محصولات کماکان تحت تاثیر فعالیت‌های سوداگرانه در مسیر صعود قرار دارد.

تغییرات قیمت نقدی و آتی محصولات فولادی

Submitted by admin on

در پی کاهش محدودیت‌های وضع شده در زمینه سطح تولید واحدهای صنعتی در استان هبی چین، قیمت محصولات فولادی در معاملات آتی بازار شانگهای روندی نزولی را تجربه کرد.

Subscribe to پلیت