کارنامه بازارها در هفته منتهی به 4 بهمن | نمودار بازدهی 9 بازار

Submitted by admin on

دنیای بورس: فروکش ریسک‌های نظامی سبب شده تا دلار در میانه کانال 13 هزار تومانی در رفت و آمد باشد و قیمت سکه را نیز با خود همراه کند. در همین حال، بورس تهران که در ابتدای هفته میل غیر قابل مهاری به صعود نشان می‌داد در نهایت در واکنش به صورت‌های ضعیف مالی با وقفه‌ای دو روزه در این مسیر مواجه شد و نهایتا برآیند مثبت 3 درصدی را در کارنامه این هفته خود ثبت کرد. 

بازارهای برنده آخرین هفته دی | نمودار بازدهی 9 بازار

Submitted by admin on

دنیای بورس: در هفته گذشته جمیع عوامل دست به دست هم دادند تا بورس تهران هفته سراسر سبزپوشی را پشت سر بگذارد. برخی از این عوامل در سایر بازارها نیز اثری مشابه داشتند و در برخی دیگر به صورت معکوس عمل کردند. 

کم‌رنگ شدن تهدید جنگ مهم‌ترین عاملی است که سرمایه‌ها را بار دیگر به سمت بازار سهام سوق داده است. در عین حال همین عامل سبب شد تا نفت در پی رفع نگرانی‌ها از اختلال احتمالی عرضه (در صورت وقوع جنگ در خاورمیانه) و طلا (به عنوان پناهگاه امن سرمایه‌گذاری در شرایط نااطمینانی) برآیندی منفی را در هفته گذشته ثبت کنند.

بازارهای برنده هفته سوم دی | نمودار بازدهی 9 بازار

Submitted by admin on

دنیای بورس: هفته گذشته نه تنها برای بازارهای داخلی، بلکه برای بازار جهانی نیز پر از تلاطم بود. در این نوسانات قیمت نفت شدیدتر از دیگر کالاهای پر معامله بود.

Subscribe to نبض بازار سهام