گزارش عملکردی 6 ماهه « تاصیکو »

Submitted by admin on

هلدینگ صدرتامین: در گزارش عملکرد این مجموعه آمده است: ‌در ۶ ماهه نخست سال نسبت به بودجه برنامه محقق شده است و از نظر تناژ تولیدی ۱۵ درصد بیشتر از برنامه ما محقق شده است. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این روند در ۶ ماهه دوم امسال هم پیگیری می‌شود. در گزارش مزبور عنوان شده که استراتژی این است که با کسانی که ایده دارند به تولید محصول‌ها با ارزش افزوده پرداخت.

افزایش سرمایه در 4 زیرمجموعه « تاصیکو »

Submitted by admin on

دنیای بورس: در این مجمع غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سرمایه‌گذاری صدرتامین با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۸ از تحقق ۵ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال سود خالص در صورت‌های مالی شرکت خبر داد که این رقم در صورت‌های تلفیقی گروه بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۸۸۴ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال بود. بر این اساس سود محقق شده هر سهم براساس سود تلفیقی 55 تومان و برای شرکت اصلی 29.6 تومان بود.

چند نفر سهام « تاصیکو » خریدند؟

Submitted by admin on

 دنیای بورس: سهام سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد «تاصیکو» امروز با قیمت 220 تومان با اختصاص 4 هزار و 895 سهم برای هر کد بورسی معادل یک میلیون و 82 هزار تومان عرضه اولیه شد.

چگونگی شرایط عرضه « تاصیکو »

Submitted by admin on

دنیای بورس: امروز تعداد دو ميليارد سهم معادل 10 درصد از سهام سرمايه‌گذاري صدرتامين («تاصيكو») به عنوان پانصدو سي و دومين شرکت پذيرفته شده براي نخستین بار پس از پذيرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران در بخش استخراج كانه‌هاي فلزي و گروه و طبقه استخراج ساير كانه‌هاي فلزي در فهرست نرخ‌هاي بازار دوم و در نماد «تاصيكو» به شيوه ثبت سفارش جهت کشف قيمت عرضه می‌شود. بر مبنای اطلاعیه بورس تهران توجه به موارد زير ضروري است:

زمان قطعی عرضه اولیه « تاصیکو »

Submitted by admin on

دنیای بورس: بعد از تاخیر در عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین که به دلیل لزوم دریافت برخی مدارک رخ داد ، بورس تهران زمان قطعی واگذای 10 درصد سهام این هلدینگ دو هزار میلیارد تومانی و وابسته به شستا را در بازار دوم معاملات اعلام کرد. به این ترتیب ، مقرر شده دوشنبه آینده 9 اردیبهشت دو میلیارد سهم «تاصیکو» به عنوان نخستین شرکت جدید سال با محدوده قیمتی 205 تا 220 تومانی هر سهم و با سهمیه 7000 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی به عموم واگذار شود.

آماده باش « تاصیکو » برای عرضه در بورس

Submitted by admin on

دنیای بورس: احمد زمانی؛ مدیرعامل سرمایه‌گذاری صدر تامین سرمایه این شرکت را ۲ هزار میلیارد تومان در قالب بیست هزار سهم عادی با نام اعلام کرد و گفت: عرضه سهام این هلدینگ در راستای سیاست دولت و تأکید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر عرضه سهام زیر مجموعه شستا و خروج از بنگاه داری است.

برنامه‌های بورس تهران از زبان مدیرعامل

Submitted by admin on

‌دنیای بورس: علی صحرایی؛ مدیرعامل بورس تهران، نخستین نشست خبری خود در سال جدید را امروز در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه برگزار کرد. در این نشست ضمن تشریح عملکرد «بورس» درسال 97، به مهمترین برنامه‌های توسعه ای امسال اشاره شد؛ به طوریکه در اولویت این برنامه‌ها، راه اندازی ابزار فروش استقراضی سهام قرار دارد که طبق اظهارات صحرایی تا 2ماه آتی وارد بازار خواهد شد.

زمان عرضه سهام هلدینگ صدر تامین

Submitted by admin on

ایرنا: محمدرضوانی‌فر؛ مدیرعامل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: با توجه به اتمام کامل فرآیندهای مربوط به ورود به بورس هلدینگ صدر تامین، عرضه اولیه این سهام با نماد «تاصیکو» روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.

معارفه امروز زیرمجموعه شستا

Submitted by admin on

دنیای بورس: سرمایه گذاری صدر تامین در حالی از 27 اسفند سال قبل با پلاک 532 در صنعت استخراج کانه‌های فلزی و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده که بعد از تکمیل اطلاعات در روزهای گذشته ، برای برگزاری جلسه معارفه آماده شده است.

Subscribe to تاصیکو