51 همت طلا در بورس کم بازده ماند!‌

Submitted by ebrahimi on

قیمت طلا  در روز 15 مرداد ماه سال جاری به ازای هر گرم،‌ 3 میلیون و 549 هزار تومان معامله می شد و قیمت سکه طرح جدید نیز در آن روز، 42 میلیون و 850 هزار تومان بود.

افزایش 5 برابری حجم معاملات گواهی سپرده کالایی شمش طلا!

Submitted by karkhane on

 بورس کالا از سال 1387 میزبان گواهی سپرده کالایی شمش طلا بوده است. اولین معامله شمش طلا در رینگ فیزیکی بورس کالا طبق آمار منتشره روی سایت شرکت 

تفاهم‌نامه یک بانک بورسی برای گواهی سپرده طلا

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بانک ملت، بانک ملت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا در بورس کالای ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهمنامه که در راستای تاسیس صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلا منعقد شده است، بانک ملت به عنوان خزانه دار در گواهی سپرده کالایی ایفای نقش خواهد کرد. بر این اساس، مدت این تفاهمنامه از زمان امضا به مدت سه ماه تعیین شده است و حداقل اوراق معادل یکصد سوت درنظر گرفته خواهد شد.

صدور اوراق گواهی سپرده طلا « وبصادر »

Submitted by admin on

بانک صادرات: بانک صادرات ایران دیروز با همکاری بورس کالا اقدام به ارایه اوراق گواهی سپرده سکه از امروز به مشتریان کرد. براین اساس متقاضیان با سپرده کردن سکه‌ها نزد صندوق امانات «وبصادر» می‌توانند از مزایای گواهی سپرده سکه برخوردار شوند.

Subscribe to اوراق گواهی سپرده طلا