چرا برخی پمپ بنزین‌ها نیمه تعطیل شد + چرایی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: اگر این روزها سری به پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور زده باشید، احتمالا در برخی از جایگاه‌ها شاهد عدم سرویس‌دهی دیسپنسرهای سکوهای سوخت‌گیری بوده‌اید. به نظر می‌رسد مشکل از قطعه‌ای به نام «مستر» در سامانه‌های هوشمند سوخت جایگاه‌ها است که به دلیل کهنه و فرسوده بودن تجهیزات دائما دچار ایراد و مشکلاتی می‌شود که منجر به اختلال روند عرضه سوخت توسط جایگاه‌ها می‌شود.

پاسخ « وبملت » به جمع‌آوری کارتخوان‌ها

Submitted by admin on

تبریزی؛ مدیر امور فناوری بانک ملت در پاسخ به برخی مباحث مطرح شده پیرامون تسویه پول در جایگاه‌های سوخت گفت:‌ تاکنون هیچ تراکنشی در سیستم و دستگاه ‌های نصب ‌شده در جایگاه‌های سوخت گم نشده است. به گفته وی این دستگاه‌ها با همان سیاستی که از سوی بانک مرکزی و شاپرک ابلاغ می‌شود، کارشان را انجام می‌دهند.

تصمیم پمپ بنزین‌ها برای کارت‌خوان‌ها

Submitted by admin on

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با «ایرنا» درباره جمع آوری کارتخوان‌ها در پمپ بنزین‌ها و اقدام به دریافت نقدی وجوه مردم، اظهار کرد: ما مشکلی با بانک ملت بابت اجرای تعهداتش داریم؛ بر اساس قراردادی که با بانک ملت داشته‌ایم، قرار بود پرداخت‌ها از طریق طرح «کیف پول» این بانک انجام شود، اما متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

Subscribe to پمپ بنزین