خبر مهم برای سهامداران وبصادر

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، بانک صادرات در گزارشی که در سامانه کدال منتشر کرده اعلام کرده که در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره این بانک، سیدضیاء ایمانی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شده است. 

 

ضیاءایمانی متولد ۱۳۴۱ و دارای مدرک کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی پیشتر و از مهرماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان مدیرعامل بانک سینا فعالیت داشته و پیش از آن و از سال ۹۲ تا ۹۸ عهده دار سمت مدیرعاملی بانک رفاه و طی سال‌های ۹۴ تا ۹۸ مدیرعامل بانک مهر اقتصاد بوده است.

برچسب‌ها

افت 6 هزار واحدی شاخص کل/ 3 نماد سبز در روز سرخپوشی بورس

Submitted by karkhane on

به دنیای بورس و به نقل از گزارش اقتصادنیوز ، شاخص کل  بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش 6 هزار و 800  واحدی در سطح یک میلیون و 357 هزار واحد قرار گرفت.

 

مجامع‌ کم‌حاشیه بانک‌ها

Submitted by admin on

دنیای بورس: مجامع بانک صادرات، تجارت، ملت و پست بانک با کمترین حاشیه نسبت به مجامع قبلی برگزار شد که ظاهرا ناشی از تمهیدات و تدابیری بود که پیش از مجمع انجام شده بود. البته روش برگزاری مجامع هم در راستای اقناع سهامداران بود. گزیده‌ای از نتایج مجامع هفته گذشته در ادامه خواهد آمد که خوانندگان می‌توانند متن کامل گزارش‌ها را با دسترسی کاملا آزاد و بدون پرداخت هزینه در سایت بخوانند:

8  اقدام حمایتی از « فاذر »

Submitted by admin on

آذرآب که در سال جاری با مشکلات و حاشیه‌های متعدد مدیریتی، کارگری و سهامداری روبه‌رو بود، نماد آن در بازار سرمایه از 31 خرداد سال جاری متوقف شد و البته با توجه به شرایط کنونی برای ادامه حضور در بورس آینده نامعلومی دارد.

Subscribe to وبصادر