پاسخ سعودی‌ها به پیشنهاد مذاکره ایران

Submitted by admin on

محمدجواد ظریف؛ وزیر امورخارجه ایران در گفت‌وگویی تفصیلی با شبکه «بی‌بی‌سی» عربی به واکاوی انتخاب‌های اشتباه سعودی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برجام و پیامدهای احتمالی چنین مسایلی پرداخت.

بیانیه اتحادیه عرب صادر شد

Submitted by admin on

به گزارش شبکه العربیه، در نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب که به در خواست عربستان سعودی در قاهر تشکیل شد، بیانیه‌ایی توسط دبیرکل اتحادیه عرب قرائت و ایران به دخالت در منطقه متهم شد.

تشکیل جلسه اتحادیه عرب در مورد ایران

Submitted by admin on

دیشب سعد حریری؛ نخست وزیر مستعفی لبنان در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با شبکه المستقبل (تلویزیون شبکه حزب المستقبل) بار دیگر با اشاره به اینکه در ریاض مشکلی ندارد و حصر نیست، ادعاهای خود مبنی بر دخالت ایران در کشورهای عربی را تکرار کرد.

تثبیت نفت در بالاترین سطوح دو سال و نیم گذشته

Submitted by admin on

یک روز پس از آنکه تعداد ملموسی از شاهزادگان و مقام‌های ارشد فعلی و پیشین دولت عربستان به بهانه مبارزه با فساد دستگیر شدند، این بار نوبت اتهام زنی عربستان علیه ایران بود تا این موضوع بار دیگر به حمایت از قیمت نفت خام کمک کند. پس از شلیک موشک بالستیک از سوی یمن به ریاض، مقام‌های عربستانی ایران را متهم به تجهیز این کشور به تجهیزات نظامی و تحریک به درگیری کردند که این امر با موضع‌گیری تند ایران مواجه شد.

Subscribe to یمن