همکاری صندوق ضمانت با بورس کالا

Submitted by admin on

بورس کالای ایران: افروز بهرامی، رییس صندوق ضمانت صادرات در دومین همایش تامین مالی سرمایه‌گذاری و بیمه در صادرات گفت: صندوق ضمانت صادرات به بازار سرمایه ورود کرده تا هم بازدهی بیشتری داشته و هم در تامین منابع صادراتی بهتر عمل کند؛ همچنین طرح دیگر صندوق ضمانت صادرات همکاری با بورس کالا و انرژی است تا با استفاده از ظرفیت رینگ صادراتی این بورس‌ها، علاوه بر انتشار اوراق بدهی و تامین مالی در حوزه صادرات، بتوانیم ضمانت نامه کالا را صادر کنیم.

تفاهم «وتجارت » با صندوق ضمانت صادرات

Submitted by admin on

بانک تجارت: این تفاهم‌نامه با هدف افزایش سهم صادرات از مجموع تسهیلات اعطایی بانک و توسعه تامین مالی صادراتی از طریق اعتبار فروشنده توسط بانک با پوشش صندوق، در مراسمی به امضای رضا دولت‌آبادی؛ مدیرعامل این بانک و افروز بهرامی؛ مدیر‌عامل و رئیس هیات‌مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

صندوق ضمانت صادرات در بازار سرمایه

Submitted by admin on

دنیای بورس: افروز بهرامی؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، از حضور این صندوق در بازار سرمایه جهت حمایت از صادرات در راستای رونق تولید خبر داد.

توافق زیرمجموعه « وپاسار » با صندوق ضمانت

Submitted by admin on

به گزارش روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای با حضور سید کمال سیدعلی؛ رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران و مجتبی کباری؛ مدیر عامل ارزش‌آفرینان پاسارگاد امضا شد.

Subscribe to صندوق ضمانت صادرات