آغاز سرد نشست ورشو

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: در شرایطی که قرار است نشست ورشو برای بررسی وضعیت خاورمیانه امروز و فردا(۲۴ و ۲۵ ) بهمن ماه در لهستان برگزار شود، هایکو ماس، وزیر امورخارجه آلمان اعلام کرده که در کنفرانس ضدایرانی ورشو شرکت نمی‌کند و یکی از مقامات ارشد وزارت امورخارجه به‌عنوان جایگزین وی در این کنفرانس حضور خواهد داشت. جبران باسیل، وزیر امورخارجه لبنان نیز عصر دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود تاکید کرد که کشورش در نشست ورشو شرکت نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نشست ایران با اروپا با حمایت « سامان »

Submitted by admin on

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، محور اصلی نشست تجاری ایران و اروپا، روابط تجاری و بانکی ایران در مدت دو سال پس از اجرایی شدن برجام است. چشم‌انداز همکاری‌های تجاری و بانکی ایران، مدیریت تطبیق مدرن، چارچوب جامع مدیریت ریسک، مطالبات معوق بانکی (NPL) و استانداردهای حسابرسی (IFRS) و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران از دیگر محورهای این همایش است. ششمین نشست تجاری ایران و اروپا ۸ و ۹ اردیبهشت‌ماه جاری در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

صنعت بیمه ایران بعد از برجام

Submitted by admin on

پرویز خسروشاهی؛ قائم مقام بیمه مرکزی در سخنرانی در نشست دو روزه روابط اقتصادی ایران – اروپا عنوان کرد: پس از تحریم‌ها نسبت واگذاری اتکایی به خارج ایران به کمتر از یک درصد رسید. البته بعد از برجام این روند متوقف و معکوس شد و اینک واگذاری اتکایی به خارج تدریجا در حال بهبود است.

وضعیت طرح‌های « فولاد »

Submitted by admin on

عملکرد فولاد مبارکه نشان می‌دهد تولید فولاد خام در پایان سال ۹۱ برابر با ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تن بود که در پایان سال ۹۵ به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن رسید. در سال ۹۶ هم برنامه تولید ۸ میلیون و ۶۳۰ هزار تن هدف قرار داده شده که با ۳۰ درصد رشد همراه است که شرکت در چهار ماهه نخست سال از برنامه هم پیشی گرفت. فولاد مبارکه نسبت به سال ۹۱ بیش از ۳۸ درصد افزایش ظرفیت داشت.

Subscribe to نشست