توقف فعالیت ولوو با « خکاوه »

Submitted by admin on

بی‌بی‌سی: به گفته فردریک ایورسون، سخنگوی ولوو، بخش ماشین‌های سنگین این شرکت قادر به دریافت مبالغ فروش قطعاتی که به ایران می‌فرستد نیست و به همین دلیل دیگر نمی‌تواند در ایران فعالیت کند. آمریکا اوایل ماه اوت نخستین دور تحریم‌های خود علیه ایران را بعد از خروج از برجام اعمال کرد و دور دوم این تحریم‌ها هم قرار است در ماه نوامبر بازگردد.

برچسب‌ها

زمان واگذاری خودروسازان تجاری به خارجی‌ها؟

Submitted by admin on

دولت در شرایطی بارها بابت واگذاری سهام خودروسازان داخلی به خارجی‌ها اعلام آمادگی کرده که به‌نظر می‌رسد واحدهای تجاری‌ساز صنعت خودرو کشور می‌توانند یکی از اولویت‌ها برای سرمایه‌گذاری و سهامداری مستقیم شرکت‌های خارجی باشند.

 در این میان البته با توجه به حمایت دولت از سرمایه‌گذاران خارجی و ابرپروژه اسقاط خودروهای سنگین، گزینه پیش‌رو از دید فعالان خودرویی و گارشناسان این است که شرکای تجاری آن‌ها صاحبان اصلی خودروسازان داخلی شوند؛ به این ترتیب ایران خودرو دیزل به بنز و سایپا دیزل به ولوو واگذار شود.

برچسب‌ها

تداوم فعالیت گسترده « خساپا » با ولوو

Submitted by admin on

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می‌گوید: سایپا استراتژی کاملا روشنی برای ادامه همکاری مشترک با ولوو دارد و علاقه‌مند هستیم که فعالیت مشترک‌مان با ولوو در سطحی گسترده‌تر ادامه یابد.

جزییات این دیدار را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

پرقدرت‌ترین کامیون کشنده در ایران

Submitted by admin on

سایپا دیزل نماینده انحصاری ولوو تراکس سوئد در ایران، از پرقدرت‌ترین کامیون کشنده ایران در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی کرد.

این کامیون فوق سنگین جدید که مجهز به موتور 6 سیلندر با قدرت 750 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو 5 است، از خانواده محصول‌های با کیفیت ولوو بوده که عنوان قوی‌ترین کامیون کشنده ایران را در اختیار خود دارد. بر این اساس، ابرقدرت جدید سایپادیزل از گیربکس هوشمند اتوماتیکI-Shift بهره‌مند و قادر به حمل بیش از 200 تُن بار در شرایط آفرود است.

برچسب‌ها

گسترش فعالیت ولوو در ایران

Submitted by admin on

کلاس نیلسون در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: ما با همان فناوری که محصول‌هایمان را در اروپا تولید می‌کنیم در ایران نیز در حال تولید هستیم. ولوو تراکس در زمینه ساخت اتاق کامیون در ایران (سایپا دیزل) سرمایه‌گذاری کرده‌ و قصد دارد سرمایه‌گذاری خود در این حوزه را افزایش دهد.

تازه‌ترین سرمایه‌گذاری ولوو در ایران در سال ۲۰۱۶ به مبلغ 6 میلیون دلار برای بالا بردن کیفیت کامیون FH تولیدی صورت گرفت و این مجموعه به گفته مدیرانش تاکنون ۵۵ میلیون دلار در خطوط تولید خودرو در ایران سرمایه‌گذاری کرده است.

برچسب‌ها

همکاری‌های سایپا با ولوو تراکس

Submitted by admin on

در این دیدار دو طرف ضمن ابراز تمایل نسبت به توسعه همکاری‌ها و انعقاد قرارداد مشترک، بر ضرورت دستیابی به اهداف خود در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری در حوزه تولید خودروهای تجاری تاکید کردند.

برچسب‌ها

رونمایی از کامیون جدید « خکاوه »

Submitted by admin on

محصول جدید سایپادیزل با بهره‌مندی از موتور پرقدرت 460 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو5، گیربکس اتوماتیک I-Shift، وزن سبک شاسی و مصرف پائین سوخت، به عنوان کشنده‌ای اقتصادی با تازه‌ترین فناوری‌های روز دنیا و مختص شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ایران به بازار عرضه خواهد شد.

همزمان با این رونمایی، پیش فروش کشنده ولوو FM با پیش پرداخت‌های 75 و 150 میلیون تومانی همراه با سود مشارکت و تحویل 5 ماه به بعد براساس اولویت ثبت نام آغاز شد.

نشست «ولوو» با خودروسازان

Submitted by admin on

روابط عمومی: جیوانی برانو با اشاره به برنامه‌های شرکت ولوو تراکس در ایران می‌گوید: اقدام‌های مثبتی در خصوص تامین و خرید قطعات از سوی شرکت خدمات فنی رنا شروع شده و در سال جاری تامین قطعات اولویت اصلی ولوو است.

برنامه «ولوو» در ایران

Submitted by admin on

سایپا نیوز: هلنا ملکیوست؛ قائم مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس در بازدید از شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برنامه‌های ولوو در ایران می‌گوید: با رفع تحریم‌ها‎‎، به کمک شریک‌هایمان «سایپا دیزل» و «رنا» می‎توانیم دوباره به بازار ایران بازگردیم و برای مشتریان‌مان ارزش آفرینی کنیم. خانم ملکیوست با بیان اینکه ولوو بدنبال حضور مجدد در بازار ایران است، تاکید کرد: در کنار مشتریان‌مان بدنبال این هستیم که یک محصول رویایی برای آن‌ها بسازیم.

کامیون‌های ولوو در طرح نوسازی

Submitted by admin on

سایپا نیوز: نعمت‌زاده در این باره می‌گوید: قراردادی با ولوو است انجام شده که تولید و واگذاری 3 هزار و 500 دستگاه خودروی کشنده در فاز اول مدنظر است که سال آینده انجام می‌شود. این در حالی است که ظرفیت تولید کامیون در کشور نزدیک به 40 هزار دستگاه در سال است ولی چون در این کار تسهیلات بانکی و کمک سایر ارگان‌ها نیاز است برای تعویض کامیون‌ها ، خودروسازان مختلف قرارد ادهایی را براساس توان تولیدشان منعقد کرده‌اند. به گفته وزیر در این طرح تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که به متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده تعلق خواهد گرفت.

برچسب‌ها

Subscribe to ولوو