فروش بلوک سهام بانک سینا و افزایش سرمایه بانک پاسارگاد

Submitted by karkhane on

در سامانه کدال بانک پاسارگاد 2.228 میلیون سهام شرکت گروه مپنا را به قیمت پایه هر سهم 2 هزار تومان در 26 بهمن ماه عرضه خواهد کرد. همچنین این بانک در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به میزان 0.82 درصد اقدام نماید.

 

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از انعقاد قرارداد فروش انواع بیل، لودر، گریدر و غلتک به مبلغ 125 میلیارد تومان خبر داد.

افزایش سرمایه شپنا و ستران

Submitted by karkhane on

بانک پاسارگاد نیز اعلام کرد در نظر دارد سهام شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم ۱۴۶۰۰ تومان از طریق مزایده واگذار نماید.

8  اقدام حمایتی از « فاذر »

Submitted by admin on

آذرآب که در سال جاری با مشکلات و حاشیه‌های متعدد مدیریتی، کارگری و سهامداری روبه‌رو بود، نماد آن در بازار سرمایه از 31 خرداد سال جاری متوقف شد و البته با توجه به شرایط کنونی برای ادامه حضور در بورس آینده نامعلومی دارد.

انتخاب هیات مدیره « آکنتور »

Submitted by admin on

مجمع عادی به طور فوق‌العاده کنتورسازی ایران پس از کش و قوس‌های فراوان امروز صبح در حالی برگزار شد که کاندیداهای عضویت در هیات مدیره کنتورسازی «توسعه صنایع تابان انرژی پاسارگاد»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات داده آرمان کیش»، «پدیده تابان تجارت»، «ایوب قنبری» و «هادی غنچه» است.

شفاف‌ترین شرکت‌های بورسی

Submitted by admin on

 رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در بازار سرمایه یکی از مهمترین موارد برای اطلاع از نحوه فعالیت و شفافیت بنگاه‌ها است. گزارش‌های دوره‌ای هر 3 ماه یک‌بار از سوی اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس اوراق بهادار منتشر شد و با توجه به معیارهای مورد نظر به بررسی و در نهایت اعطای رتبه به شرکت‌ها می‌پردازد.

 براساس تازه‌ترین گزارش از میان 302 شرکت مورد بررسی رتبه‌ نخست از لحاظ به موقع بودن، قابلیت اتکای اطلاعات ارسالی و امتیاز اطلاع‌رسانی به نماد معاملاتی پتروشیمی مبین تعلق گرفت.

برنامه واگذاری‌های « وتوسم »

Submitted by admin on

افزایش سرمایه

سرمایه‌گذاری توسعه ملی در حالی افزایش سرمایه خود از 450 میلیارد تومان به 600میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک است که ارزش بازار این سرمایه‌گذاری حتی پس از تقسیم سود 820 میلیارد تومان و دارای مازاد ارزش قیمت پرتفوی است.

Subscribe to بانک پاسارگاد