بازخوانی اقدام کاهش بهره مالکانه

Submitted by admin on

ولید هلالات؛ تحلیلگر بازار سرمایه

 در سال‌هایی که محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهور دولت نهم و دهم  در مسند قدرت بود، آنجا که گل گهر و چادرملو قصد تمدید پروانه معدن خود را داشتند و آن‌را به ایمیدرو دادند، آن سازمان پروانه را نه تنها تمدید نکرد، بلکه به نام خود ایمیدرو به ثبت رساند.

راه‌حل‌ « فولاد » برای تامین مواد اولیه

Submitted by admin on

احمد سعیدبخش؛ معاون اجرایی پروژه‌های فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگو با «ماین نیوز» درباره نگرانی‌های بوجودآمده در خصوص تامین مواد اولیه می‌گوید: این شرکت به دلیل نگرانی درباره تامین مواد اولیه موردنیاز خود به سراغ معدن رفته زیرا معادنی همچون گل‌ گهر و چادرملو به دنبال ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای خود هستند. متناسب با چالش پیش‌روی فولادسازان در تامین مواد اولیه، فولاد مبارکه در حال حاضر پروژه‌ای به نام «انباشت برداشت» در دست دارد.

کنترل نرخ سنگ‌آهن به سود زنجیره

Submitted by admin on

روابط میان سنگ آهن با بخش فولادسازان همواره محل مناقشه بوده و در حالی عده‌ای مدعی خرید سنگ آهن از معادن به نرخ جهانی هستند که برخی دیگر آن را به مصلحت دیگر زنجیره‌های پیوسته بهم نمی‌دانند. در این میان البته تداوم کنترل نرخ دولتی نیز به صلاح دیده نمی‌شود.

دو راهکار

مزایده سهام در زیرمجموعه‌ «کگل»

Submitted by admin on

توسعه معادن صدر جهان در نظر دارد نسبت به فروش 3 درصد سهام شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به تعداد 210 میلیون سهم به ارزش اسمی هر سهم 10 هزار ریال از طریق مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام کند. متقاضیان خرید سهام مزبور می‌توانند تا روز سه شنبه 26 بهمن‌ماه به شرکت مراجعه کنند. یادآوری می‌شود «معدنی و صنعتی گل گهر» 34.99 درصد توسعه آهن و فولاد گل گهر را در اختیار دارد.

Subscribe to معدنی و صنعتی چادرملو