تعیین تکلیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج

Submitted by admin on

همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، وجوه این فرم تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال، از سه شنبه (بیستم تیرماه) بازپرداخت می‌شود. همه دارندگان «فرم درخواست» می‌توانند در سررسید تعیین شده در فرم یا پس از آن، با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر، مطابق با ساعت های کاری بانک پارسیان، به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه کنند.

برچسب‌ها

املاک ثامن‌الحجج به مزایده گذاشته شد

Submitted by admin on

در حالی که به گفته مدیرعامل بانک پارسیان تعیین تکلیف 10 هزار حساب از سپرده‌گذاران تعاونی منحله ثامن الحجج باقی مانده و وضعیت سپرده‌گذاران در تیرماه نهایی می‌شود که این موسسه به تازگی در مزایده خود املاک هیات تصفیه را به آگهی گذاشته است. مزایده مزبور در روزنامه امروز ابرار آگهی شده است.

وضعیت ثامن به روایت «وپارس»

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: کوروش پرویزیان؛ مدیرعامل بانک پارسیان با بیان مطلب مذکور در این باره می‌گوید: در مرحله جدید از تعیین تکلیف حساب‌های این تعاونی، از 20 تیرماه طبق برگه‌های تعهدی که به مشتریان داده شده است، تعهدات بانک پارسیان اجرایی می‌شود. وی یادآور شد سررسید برخی از این تعهدنامه‌ها 14 ماهه و برخی 17 ماهه بوده است که در تیرماه سررسید 14 ماهه ها فرا می‌رسد .

مجوز تاسیس 150 شعبه «وپارس»

Submitted by admin on

بازنشر تصاویر مربوط به تجمع سپرده گذاران تعاونی منحل شده ثامن الحجج در فصای مجازی دستمایه انتشار شایعه ورشکستگی بانک پارسیان شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد ورشکستگی این بانک صحت ندارد و حتی مجوز تاسیس 150 شعبه جدید توسط این بانک اخذ شده است. با این حال اخبار  رسمی گویای آن است که نه تنها موضوع ورشکستگی آن صحت ندارد، بلکه پارسیان مجوز ایجاد 150 شعبه جدید را در سراسر کشور اخذ کرده است که به تدریج در هفته‌های آینده افتتاح می شوند. مسئولان بانکی پارسیان همچنین از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با ارقام بالا در اوایل تیرما

برچسب‌ها

ادغام دو موسسه با دو بانک به کجا رسید؟

Submitted by admin on

تجارت فردا: ولی‌اله سیف در پاسخ به برخی از شبهات این روزهای سپرده‌گذاران شبکه بانکی گفت: دادن سود بالا ازسوی یک موسسه اعتباری یا بانک، نشانه‌ای از احتمال ورشکستگی آن موسسه است. وی به مردم هشدار داد: همه بانک‌های مجوزدار مثل هم نیستند. مردم باید دقت کنند کدام بانک‌ها سالم‌تر عمل می‌کنند. در این شرایط پرداخت سود بالا به منزله پذیرش ریسک بالاتر است. پس نباید ملاک سرمایه‌گذاری در بانک را نرخ سود بالا بدانند.

بار مالی موسسه‌های ورشکسته

Subscribe to موسسه ثامن الحجج