جهانگیری: 1401 را پیش‌بینی می‌کردم

Submitted by karkhane on

دولت تصور می‌کرد با اینکار تاب‌آوری مردم را افزایش می‌دهد و با اینکار به تیم مذاکره‌کننده فرصت بیشتری می‌دهد. اما واقعیت مطابق میل دولتمردان پیش نرفت و شدت تحریم‌ها به حدی رسید که به گفته جهانگیری دوستانی چون چین و هند هم ایران را تنها گذاشتند.

جهانگیری پس از تحویل کار، ارتباطش با ابراهیم رئیسی را حفظ کرده و در ۳ نامه نسبت به اتخاذ برخی تصمیمات به رئیس دولت سیزدهم هشدار داده است. جهانگیری می‌گوید که آنچه در سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاده را تا حدودی پیش‌بینی می‌کرده و تاکید می‌کند که ظرفیت تحمل مردم هم حدی دارد.

خبر موثر | جهانگیری: هفته های خوشی پیش بینی میکنم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور گفته است:

  • من روزها و هفته‌های خوشی برای آینده کشور پیش‌بینی می‌کنم.
  • زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند.
  • در دورانی کسی که آرزو می‌کرد فروش نفت ایران به صفر برسد، ما در دیماه امسال به بزرگترین رکورد در صادرات نفت رسیدیم.

برچسب‌ها

جهانگیری چه دلخوشی مثبتی به ما داد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، تسنیم نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان قطب همبستگی ملی و مذهبی در کشور محسوب می‌شود.

اسحاق جهانگیری امشب در نشست هم‌اندیشی ‌با جمعی از خیران، فعالان اقتصادی که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: کشور به لحاظ تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بیماری کرونا در شرایط خاصی به سر می‌برد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که اکنون ماه‌های پایانی دولت است ادامه داد: به‌زودی دولت جدید پای کار خواهد آمد و مردم در زمان انتخابات قطعاً به وظایف خود به درستی عمل خواهند کرد.

برنامه جدید دولت برای تامین ارز دارویی ها

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال گفت: جریان تأمین کالاهای اساسی و دارو باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد و و این روند با جدیت دنبال شود تا مردم دغدغه ای برای تامین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه در هفت سال گذشته با کمبود میوه برای ایام شب عید مواجه نبوده ایم، اظهار داشت: برای ایام پایانی سال جاری نیز لازم است برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا دغدغه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

وزارت خارجه امریکا از جهانگیری تشکر کرد!

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، حساب رسمی وزارت امور خارجه آمریکا در توییتر به صورت رسمی از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل استفاده از گوشی آیفون به عنوان یک کالای آمریکایی تشکر کرد.

 به گزارش کانال تحلیلی-خبری پاراف، وزارت خارجه آمریکا در این توییت عکس یکی از توییت های جهانگیری که ذیل آن نوشته شده معاون اول روحانی از گوشی امریکایی آیفون استفاده می کند را ضمیمه کرده است.

جالب است که خود وزارت خارجه آمریکا برای استفاده از توییتر از نسخه وب این شبکه اجتماعی استفاده می کند!

برچسب‌ها

جهانگیری: تحریم‌های ظالمانه ‎رفع‌کردنی هستند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت خنثی‌سازی تحریم‌های غیر انسانی و حتی یک ساعت عقب‌نینداختن رفع آن گفت: تحریم‌های ظالمانه خنثی‌کردنی و ‎رفع‌کردنی هستند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏تاکید مهم مقام معظم رهبری بر ضرورت خنثی‌سازی تحریم‌های غیر انسانی و حتی یک ساعت عقب‌نیانداختن رفع آن ناشی از این است که ‎تحریم‌ها ظالمانه است و اکنون که فشار حداکثری با مقاومت ملت به هدفش نرسید، به شیوه‌ای عزتمندانه خنثی‌کردنی و در اولین فرصت ‎رفع‌کردنی است.»

گمانه‌زنی‌های جدید از تغییرات کابینه دولت

Submitted by admin on

نامه نیوز: حسن روحانی، این بار اسحاق جهانگیری را به عنوان نماینده اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی خود برگزیده و اجازه داده است که تغییرات مورد نظر وی ، چرخ کابینه را بچرخاند.

تاکنون جهانگیری جلساتی پیاپی برای انجام تغییرات در کابینه را برگزار کرده است. برخی از این افراد بعد از گفت و گو با جهانگیری، دیداری نیز با روحانی داشته اند. این دیدارها اما بعضا نتیجه نداشته است. مصداقش گفت و گوهای طیب نیا و روحانی است که گویا فعلا و تا اینجای کار هر چه جهانگیری رشته بود را پنبه کرد.

Subscribe to اسحاق جهانگیری