سه نماد بورسی امروز متوقف شدند + دلیل

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس، نمادهای سدور و ولصنم با توجه به تغييرات بيش از 50 درصدي قيمت سهام، به منظور برگزاري كنفرانس اطلاع رساني توسط ناشر متوقف شدند‌. همچنین در پايان معاملات امروز نماد سرمايه گذاري صنايع شيميايي ايران (شيران)جهت برگزاري مجمع عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه متوقف خواهد شد
 

نکته مهمی که در گزارش « ولصنم » بود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، لیزینگ صنعت و معدن اعلام کرد: اولین ماه از سال مالی را با درامد 50 میلیارد ریالی اغاز کرد در مورد تسهیلات اعطایی توضیح داده ضروری است نوع کالای واگذار شده به تفکیک مدل خودرو و یا سایر کالا های واگذار شده (به عنوان مثال خودروی پراید ۱۳۱ ، خودروی پژو ۴۰۵ ، کامیون بنز و . . . ) وارد شود و نوع کالاهای واگذار شده در بخش اطلاعات پایه در سیستم وارد شود.

« ولیز »: پیشنهادی برای مزایده‌مان نیامد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، لیزینگ ایران اعلام کرد: پیرو اعلام قبلی مبنی بر مزایده یک دستگاه آپارتمان تملیکی شرکت لیزینگ ایران واقع در شهرستان آمل به استحضار می رساند، در تاریخ های تعیین شده هیچگونه پیشنهادی اراِیه نگردید
 

« ولیز » مزایده برگزار میکند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، لیزینگ ایران در نظر دارد نسبت به برگزاری مزایده عمومی یکدستگاه آپارتمان تملیکی خود واقع در استان مازندران به آدرس آمل خیابان امام خمینی آفتاب 32 پلاک 54 طبقه دوم اقدام نماید.

تحلیل تکنیکال | آینده قیمتی 4 سهم لیزینگی

Submitted by admin on

سناریوی محتمل کاهش قیمت

  • شکور علیشاهی | تحلیلگر بازار سرمایه

شاخص سایر واسطه‌گری‌های مالی طی ۳۵ روز کاری گذشته با حدود ۴۲ درصد افزایش از محدوده ۱۳ هزار واحد به محدوده ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد رسید. این شاخص در کوتاه‌مدت روند صعودی تشکیل داده است ولی با توجه به الگوی تشکیل شده در منطقه بسیار مهم ۱۹ هزار واحد، احتمالا سناریوی کاهش قیمت برای این شاخص قدرتمندتر از سناریوی افزایشی باشد.

خبر مهمی که امروز برای « خودرو » منتشر شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از همفکران،ایران خودرو اعلام کرده بلوک «وایران» را می فروشد/ سود غیرعملیاتی جذاب خودرو از این محل.

پیگیری های از یک منبع آگاه در ایران خودرو حاکی از این موضوع است که واگذاری بلوکی سهام شرکت لیزینگ ایرانیان نه تنها منتفی نشده بلکه به طور جدی در حال پیگیری است.

به گفته این منبع آگاه قرار است بلوک مدیریتی لیزینگ ایرانیان توسط ایران خودرو به فروش برسد و فعلا در حال طی مراحل دریافت مجوز از سازمان بورس هستیم تا این کار به سرعت انجام شود.

مزایده ملک « ولیز » به کجا رسید

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، لیزینگ ایران اعلام کرد: مزایده نوبت دوم فروش املاک تملیکی واقع در شهرستان آمل نتیجه بخش بود و حدود  70 میلیارد ریال سود از این محل برای ولیز شناسایی شده است.

چرا « ولپارس » یک هفته تعلیق شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس« به نقل از کدال، ولپارس به استناد ماده 19 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ 1399/10/06 ) متوقف می گردد.

نماد « زنجان » و « خودکفا » و « ولیز » و « سدبیر » تا کی تعلیق می‌یابد؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس، با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی «زنجان» (پتروشیمی زنجان) حداکثر تا تاریخ 1399/10/03 تعلیق می گردد.

«خودکفا» (خودکفایی و اقتصادی آزادگان) به استناد بند 7 ماده 13مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1399/10/03 تعلیق می گردد.

رأی دادگاه به نفع « ولیز » صادر شد

Submitted by admin on

#ولیز و دعوی که نفعش صادر شد
به موجب تصمیم قضایی و مراضات حاصله موضوع دعوی این شرکت به طرفیت شرکت سارینا کیش مطالبه وجه و تسهیلات مأخوذه بدینوسیله تعداد 12 واحد تجاری توقیف، سپس در تملک شرکت قرار گرفت. آثار و جزئیات دعاوی مالی به میزان 312.263 میلیون ریال بوده که در سرفصل حسابهای دریافتنی شرکت اعمال گردیده است.

Subscribe to حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات