رهیاب نخستین عرضه اولیه سال در فرابورس
به گزارش دنیای بورس به نقل از سنا، محمد صادق غزنوی، معاون عملیات بازار فرابورس با بیان اینکه عرضه اولیه نماد «رهیاب» به روش ترکیبی اما با مسیری متفاوت انجام میشود، گفت: سهامداران با مشارکت در این عرضه اولیه میتوانند در افزایش سرمایه «رهیاب» در بدو ورود به فرابورس، مشارکت کنند.
به گفته غزنوی با توجه به برنامه از پیش تعیین شده، نماد رهیاب پس از عرضه اولیه، افزایش سرمایهای از محل سلب حق تقدم خواهد داشت و نماد شرکت برای انجام فرایند ثبت افزایش سرمایه مدتی متوقف خواهدشد.
- Read more about رهیاب نخستین عرضه اولیه سال در فرابورس
- Log in to post comments