آغاز محدودیت گازی پتروشیمیها
شرکت پتروشیمی زاگرس اعلام کرد با توجه به اعلام شرکت ملی گاز در خصوص کاهش سهم مصرف واحدهای تولیدی پتروشیمی زاگرس به دلیل محدودیت گاز و در نهایت قطعی بخشی از گاز ورودی به شرکت ، واحد دوم تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج شده است.
اما شرکت مبین انرژی خلیج فارس نیز از محدودیت مصرف گاز خوراک شرکت های پتروشیمی در منطقه عسلویه با توجه به اعلام شرکت گاز بوشهر و به دلیل برودت هوا خبر داد.
- Read more about آغاز محدودیت گازی پتروشیمیها
- Log in to post comments