« کتوکا » به مناقصه رفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا از یک مناقصه خبر داد.

  • موضوع مناقصه : خرید اقلام نسوز و اجرای عملیات نسوز تاندیش
  • طرف برگزارکننده :شرکت فولاد مبارکه اصفهان

شرکت این قرارداد را از ابتدای سال 1395 تا پایان بهمن ماه سال جاری در اختیار دارد و در سال جاری این قرارداد حدود بیست درصد از در آمد عملیاتی شرکت را شامل میشود. انعقاد مجدد این قرارداد تاثیری بر در آمد های شرکت در سال جاری و سال آینده (به غیر از تاثیر ناشی از افزایش قیمت) ندارد ولی در صورت عدم پیروزی در این مناقصه، در آمد عملیاتی شرکت از این بابت کاهش خواهد داشت.

« کایتا » مِلک میفروشد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، واگذاری 62/55 درصد از مساحت ششدانگ املاک مورد توافق به مساحت 121679 متر مربع، امضای توافقنامه با شهرداری قرچک مبنی بر تغییر کاربری و تفکیک شششدانگ سه قطعه زمین کارخانه.

5 خبر مهم بورسی از 5 شرکت | تاثیر مالی افزایش قیمت تایرها

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: روز گذشته ۳ شرکت تولیدکننده لاستیک در ارتباط با تاثیرات مالی مجوز افزایش قیمت تایرهای کشاورزی و راهداری اطلاعیه صادر کردند.

در میان ۶ شرکتی که روز گذشته افشای اطلاعات با اهمیت داشتند، اطلاعیه ۵ شرکت در گروه ب و تنها اطلاعیه یک شرکت بورسی در گروه الف قرار داشت. در این اطلاعیه گروه الف که از سوی گروه صنعتی بارز (پکرمان) منتشر شده، خبر از دریافت مجوز افزایش قیمت یکی از محصولات این شرکت داده شده است.

« کسرام » مجوز افرایش نرخ گرفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از پارس سرام، مشخصات محصول مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل 311,087 میلیون ریال نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به كل درآمد شركت در سال مالی قبل 100 درصد تغييرات تولید و فروش چینی بهداشتی نرخ قبلی :6,200,000 ریال نرخ جدید 8,175,000 ریال

10 شرکتی که افزایش سرمایه میدهد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، سه شرکت گام‌هایی را در چند خوان سرمایه برداشته‌اند. بانک سینا،‌ شرکت مهرکام پارس و پلیمر آریا ساسول از جمله این شرکت‌ها هستند.

وسینا

بانک سینا با برگزاری یک مجمع توافق سهامداران را برای افزایش سرمایه ۱۵۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها گرفت. بانک سینا که در سال گذشته به میزان ۱۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش سرمایه داشت توانست بازدهی ۳۴۰‌درصدی را عاید سهامداران خود کند.

برچسب‌ها

9 افزایش سرمایه جدید بورسی را بشناسید | تجدید ارزیابی ها کدامند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» جدیدترین افزایش سرمایه ها اعلام شد:

تملت سرمایه را ثبت کرد.

کفرا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-008 مورخ 1399/02/09و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده 1399/02/30 با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ 372,886 میلیون ریال به‌مبلغ 800,000 میلیون ریال  ، تعداد 215,987,337 سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد 2,838,909 سهم 1000 ریالی

تحلیل تکنیکال | آینده قیمت 4 سهم غیرفلزی

Submitted by admin on

حرکت صعودی در ۳ گام

شکور علیشاهی | کارشناس بازار سرمایه

شاخص صنعت کانی‌های غیر فلزی طی ۲۵ روز کاری گذشته با حدود ۳۵ درصد افزایش از محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ واحد به محدوده ۶۷ هزار و ۲۰۰ واحد رسید.

این شاخص در کوتاه‌مدت روند صعودی تشکیل داده است و انتظار می‌رود حرکت صعودی خود را در سه پرده ادامه دهد که احتمال اتفاق افتادن پرده اول و دوم زیاد است و در مورد مرحله سوم با توجه به چگونگی عبور شاخص از دو پرده قبل می‌توان اظهار نظر کرد.

اتفاقی در « کمرجان » افتاد؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، بازرگانی و تولیدی مرجان کار اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 1399/06/31 ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد نوسان قيمت سهام شرکت در روزهاي معاملاتي اخير ناشي از تحرکات بازار و افزايش تقاضا بوده است.

4 نماد متوقف شد + دلیل

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»به نقل از بورس تهران،با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی  بیمه دانا (دانا) حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 متوقف می گردد.

با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی وملی حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد.همچنین با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی کسرام حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد. همچنین با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی فمراد حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد.

Subscribe to سرمایه‌گذاری‌ها