یک نماد تعلیق و یک نماد متوقف شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس تهران، یک نماد بورسی تعلیق و یک نماد متوقف شد.

لپارس | با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره 711458 مورخ 1399/10/21 ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت 1 ماه را به شرکت تاکید نمود. لکن به رغم پیگیری‌های انجام شده، ناشر موارد فوق را برطرف ننموده است.

قرارداد « لکما » با « همراه » به کجا رسید

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، کارخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: پیرو پیگیریهای مجدانه مدیریت این شرکت در راستای تعیین تکلیف قرارداد 1880 با شرکت ارتباطات سیار ایران، به اطلاع می رساند که مطابق صورتجلسه کمیته حل اختلاف مورخ 99/10/02 آن شرکت و متعاقبا نامه شماره 99/340/95638د مورخ 11/03/ 99 شرکت ارتباطات سیار، ضمن اقاله تعداد 268 دستگاه راک Outdoor، با افزایش مبلغ قرارداد جهت400 دستگاه راک به ازای هر راک از مبلغ 622.400.000 ریال به مبلغ 1.000.000.000 ریال (بالغ بر 61 درصد افزایش) مشروط به تحویل 260 دستگاه راک باقیمانده تا تار

« لکما » به مناقصه رفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، کارخانجات مخابراتی ایران از حضور در یک مناقصه خبر داد. موضوع مناقصه: مناقصه عام یک مرحله ای با موضوع خرید تجهیزات زیر ساخت دیتای OSS به همراه خدمات نصب و راه انداز است.

« لکما » به مناقصه ایرانسل رفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، کارخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: این شرکت در تاریخ 1399/10/21 در مناقصه شماره 783/1-99 شرکت ایرانسل با موضوع "مناقصه ساخت 450 راک" شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرآیند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان خواهد رسید.

« لکما » کارخانه نوآوری ساخت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، کارخانه نوآوری شیراز با مشارکت شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، در روز پنجشنبه 18 دی (دیروز) توسط رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین افتتاح شد.

در حال حاضر آثار مالی آن برای شرکت قابل برآورد نبوده و به محض حصول به نتایج مالی قابل گزارش, افشاء لازم صورت خواهد پذیرفت

لازم به توضیح است که با توجه به اینکه این مشارکت هنوز به قرارداد عملیاتی تبدیل نشده و شخصیت حقوقی کارخانه نوآوری به ثبت نرسیده است در افشاء گروه ب آورده شده است.

دلایل افزایش قیمت انواع کلید و پریز

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: فروشندگان لوازم الکتریکی می‌گویند از ابتدای سال قیمت این اقلام دو برابر شده است. ۵۰درصد از بازار لوازم الکتریکی از طریق واردات تامین می‌شود که لامپ بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می‌دهد. بالا رفتن هزینه‌های تولید باعث شده قیمت اقلام داخلی هم پابه‌پای وارداتی‌ها صعود کند.

در بازار لوازم خانگی چه خبر است؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، پس از اعمال تحریم‌ها برندهای پرطرفدار کره‌ای و ژاپنی بازار ایران را ترک کردند و قیمت انواع لوازم‌خانگی جهش قابل‌توجهی یافت. دیگر واردات انجام نمی‌شود و بنکداران کالاهای از قبل دپوشده را به مرور زمان وارد بازار می‌کنند. البته بازار جنس قاچاق انواع لوازم‌خانگی هم داغ است. با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها تقاضای سینمای خانگی در کمترین میزان خود به سر می‌برد.

« لکما » در مناقصه ایرانسل برنده نشد

Submitted by admin on

دنیای بورس| کاخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: پیرو نامه 20/2591/1399 مورخ 15/07/1399 درخصوص افشای اطلاعات با اهمیت شرکت در مناقصه و جهت حفظ صیانت از حقوق سهامداران و ذینفعان به استحضار می رساند، این شرکت در مناقصه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سه موضوع ذيل برنده نگردیده است.

« بکاب » سهامش را در دو شرکت انتقال داد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، بکاب اعلام کرد: پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سايت معاملات سهام بورس مبنی بر کاهش تعداد سهام به استحضار می رساند کاهش تعداد سهام در نمادهاي لازما و لپيام به تعداد 450000 و 500000 عدد از محل انتقال به صندوق بازارگرداني سهم آشنا يکم جهت بازارگرداني شرکت کارخانه هاي صنعتي آزمايش و شرکت گسترش صنايع پيام است.

Subscribe to ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی