ترامپ: مرگ های بسیاری در راه است ...

13:20 - 1400/01/21
رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد این کشور احتمالا بین این هفته و هفته آینده سخت‌ترین هفته را خواهد داشت و متاسفانه شاهد مرگ بسیاری خواهد بود.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان گزارش روزانه خود درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور اعتراف کرد: آمریکا احتمالا بین این هفته و هفته آینده، سخت‌ترین هفته را خواهد داشت.

ترامپ تصریح کرد، متاسفانه شاهد مرگ بسیاری خواهیم بود، اما اگر این کار‌ها انجام نشده بود خیلی بیشتر بود، اما مرگ و میر خواهد بود.

این درحالی است که روزنامه واشنگتن پست نوشت: در حالیکه ترامپ از ایالت‌ها می‌خواهد دستگاه‌های تنفسی برای بیماران کرونایی را با هم مبادله کنند، شمار تلفات ویروس کرونا در ایالت نیویورک روز شنبه از سه هزار پانصد نفر گذشت. در این ایالت که گرفتار بدترین بحران ناشی از همه گیری کرونا در آمریکاست، ظرف ۲۴ ساعت ۶۳۰ مورد مرگ بر اثر کرونا به ثبت رسید که از شمار تلفات در روز قبل از آن بیشتر بود. تعداد موارد تایید شده ابتلا به کرونا در نیویورک به ۱۱۳,۷۰۴ نفر افزایش یافت و بدین ترتیب تعداد کل موارد تایید شده آلودگی به این ویروس در آمریکا به ۳۰۶,۸۶۶ و تعداد کل تلفات به ۸,۳۲۶ رسیده است.