مذاکره «دات‌ویلر» با دارویی‌های بورسی

12:39 - 1400/01/25
شرکت دات ویلر با شرکت‌هایی همانند «داروپخش»، «البرزدارو» و «جابربن‌حیان» که در تولید داروهای تزریقی فعال هستند مذاکره کرده است.

فانا: مدیر فروش بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقا شرکت «دات ویلر» (DATWYLER) از برنامه این شرکت برای حضور در بازار ایران خبر داد. به گفته لورنزو لورنزونی، شرکت دات ویلر با شرکت‌هایی همانند «داروپخش»، «البرزدارو»، «جابربن‌حیان» و دیگر شرکت‌هایی که در تولید داروهای تزریقی فعال هستند که تعدادشان هم کم نیست، مذاکره داشته است.

وضعیت دات ویلر

ارزش مبادلات «دات ویلر» در سطح جهانی حدود 200 میلیون یورو است. در بخش داروسازی دات ویلر سه بخش وجود  دارد؛ به عنوان مثال «ظروف دارو»، «لاستیک‌های محافظ» و در زمینه «داروهای تزریقی و وسایل تشخیصی» محصول‌هایی دارد. دات ویلر در بخش «لاستیک‌های محافظ» براساس سفارش مشتریان و نیاز تولید می‌کند و حدود 50 درصد از کل درآمد شرکت و از کل میزان تولید تولید و درآمد را در بر می‌گیرد. این شرکت هزار نوع محصول مختلف تولید می‌کند و روش‌های مختلفی برای تولید و ترکیب این محصول‌ها دارد. این شرکت از 25 تا 30 روش و تکنولوژی مختلف استفاده می‌کند. البته دات ویلر علاوه بر تولید طبق سفارش از روش‌ها و استانداردهای ثابتی نیز در تولید پیروی می‌کند و بخش عمده فروش نیز از این محصول‌های استاندارد است.