پیش بینی بورس در هفته پیش رو | سهام کوچک به داد بورس رسیدند

رشد بورس به کمک سهام کوچک صورت گرفت.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اکو ایران (لینک) در اولین روز معاملاتی هفته، بازار سهام روز پر نوسانی را تجربه کرد و بسیاری از نمادها در دامنه قیمتی خود نوسان کردند اما در انتها شاخص‌کل بورس با رشدی ۱.۴ درصدی کانال ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را برای خود تثبت کرد و بیشتر از ۲۰۴ نماد در وضعیت صف خرید قرار گرفتند که به نوعی تثبیت کننده روند صعودی بازار سهام نیز بود.

رشد پیوسته سهم های کوچک

همچنین در گزارش (لینک) دیگری آمده است: امروز شاخص با رشدی که داشت کانال یک میلیون و پانصد هزار را تثبیت کرد. اما نکته مهم روند صعودی شاخص هم وزن هست که نشان می دهد غالب سهم های کوچک صف خرید هستند. به نظر می رسد با توجه به ارزش‌ معاملات و ورود پولی که در بازار هست این روند صعودی ادامه دار باشد.

بورس در هفته پیش رو

اکو ایران هم نوشت: بازار سرمایه هفته گذشته را با نوسانات شدید روزانه به پایان رساند. هفته‌ای که احتمالا برندگان اصلی آن، نوسانگیران بودند! با این حال در روزهای پایانی هفته، توجهات به گروه انبوه‌سازی جلب شد. در گفتگویی با جواد سرکانیان، کارشناس بازار سرمایه (لینک) دلیل این اتفاق را جویا شدیم و از او عوامل موثر بر رفتار بازار در هفته پیش رو را جویا شدیم.

جواد سرکانیان معتقد است که دلیل خیلی از رفتارهای معامله‌گران در گروه‌های مختلف بورسی را باید در افت آنها نسبت به سقف تاریخی ردگیری کرد.

Submitted by admin on