بیمه نوین در مجمع سالانه کارنامه عملکردی را منتشر کرد

سود پرداختی « نوین » به سهامداران

11:56 - 1400/01/18
بیمه نوین در گزارش ارایه شده به مجمع سالانه عملکرد بودجه و تازه‌ترین وضعیت پرتفوی شرکت را تشریح کرد. با تصویب سهامداران عمده سود هر سهم نوین در پایان 14.9 تومان به تصویب رسید.

دنیای بورس: مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین یکشنبه برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین با قرائت گزارش هیات‌مدیره از رشد ۲۱ درصدی پرتفوی شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته بیمه نوین بیشترین رشد را از زمان تاسیس تجربه کرد و با کاهش ۱۹ درصدی خسارت که نتیجه پالایش بیمه نامه‌های تحت پوشش در شرکت بود و موفق به تحقق 99 درصدی بودجه مصوب هیات‌مدیره شد.

وی با اشاره به تغییر رویکرد شرکت از پرتفوی محوری صِرف به سمت مدیریت ریسک و بینش خدمت‌رسانی تصریح کرد: ما در سال گذشته علاوه بر برنامه‌ریزی و اجرای پالایش پرتفوی شرکت ارتقای کیفی و کمی خدمات را در دستور کار قرار دادیم که همین امر به رشد ۴۰ درصدی در صدور بیمه‌های بدنه با تحول نگرش در خدمت‌رسانی با ارائه محصول اتوپلاس شد.

پس از ارائه گزارش هیات‌مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس، در نهایت با شناسایی سود 14.9 تومانی، صورت‌های سال مالی ١٣٩۶ شرکت و عملکرد هیات‌مدیره به تصویب مجمع عادی سالانه رسید.

همچنین موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و موسسه حسابرسی بهمند نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای یک سال دیگر انتخاب شدند.

در پایان نیز اعضای هیات‌مدیره جدید بیمه نوین پس از رای‌گیری در مجمع عمومی عادی سالانه انتخاب و بر این اساس بانک اقتصاد نوین، شرکت توسعه صنایع بهشهر، شرکت بین‌المللی پیمانکاری استراتوس، شرکت تامین آتیه درخشان نوین و شرکت آرین گستر تابان سبز به‌عنوان اعضای اصلی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره بیمه نوین انتخاب شدند.