اولین پیش‌بینی بودجه «وهور»

17:27 - 1400/01/17
شرکت مدیریت انرژی تابان هور گزارشی از اولین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذر 96 را بر روی «کدال» قرار داد. در این گزارش سود خالص هر سهم شرکت 261 ریال عنوان شده است تا نسبت به گزارش قبلی (سود هر سهم آخرین پیش‌بینی سال مالی قبل) افت 3 درصدی را مشاهده کنیم (این قلم در گزارش قبلی 27 تومان اعلام شده بود).

درآمدها

سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها در مرز یک میلیارد و 500 میلیون تومانی دیده می‌شود که به واسطه پیش‌بینی سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری در املاک بوده است. همچنین به دلیل انتظار سود حاصل از سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت و سپرده نزد بانک سپه «وهور» مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان را برای سود حاصل از سایر فعالیت‌ها پیش‌بینی کرده است.

هزینه‌ها

در بخش هزینه‌های شرکت نیز دلیل تغییرات، افزایش چهار کارمند، تغییر محل شرکت و به دنبال آن افزایش بهای اجاره و در نهایت افزایش سنوات خدمت کارکنان تسویه حساب شده عنوان شده است. گفتنیست هزینه‌های مالی پیش‌بینی شده نیز به علت پیش‌بینی عدم دریافت وام بانکی در سال آتی تغییر یافته است. همچنین در توضیحات شرکت آمده است که با توجه به موضوع فعالیت شرکت و نظر حسابرس مستقل، خالص درآمد و هرینه‌های متفرقه به حساب درآمدهای عملیاتی منظور گردیده است که در فرم گذشته در سرفصل سود حاصل از سایر فعالیت‌ها لحاظ شده است.