سرانجام همکاری «فملی» با اتوتک و لینده

Submitted by admin on

مجری طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد در خصوص احداث کارخانه اکسیژن این مجموعه می‌گوید: از آن‌جایی که اصلاح مشعل کوره ذوب فلش نیازمند احداث کارخانه اکسیژن با خلوص 955درصد اکسیژن تولیدی است، این پروژه با همکاری شرکت لینده آلمان در حال انجام است که در حال حاضر، پیشرفت پروژه 90 درصد و امید است تا پایان امسال نصب تجهیزات آن به پایان برسد.

پروژه کاتدی «فملی» آماده بهره‌برداری

Submitted by admin on

احمد محمدی دهج؛ مجری پروژه احداث کارخانه پالایشگاه خاتون‌آباد در این باره می‌گوید: پالایشگاه خاتون‌آباد به‌منظور تولید مس کاتدی گرید LME A با ظرفیت 200 هزار تن در سال در حال احداث است. تولید آزمایشی فاز اول این پروژه در بهمن‌ماه 1394 شروع شد و پایان آذرماه 1395 با ظرفیتی بالاتر از ظرفیت اسمی برای بهره‌برداری تحویل موقت شد و فاز دوم آن نیز در حال تکمیل مراحل ساخت است و تاکنون 92درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برچسب‌ها

افتتاح ۵ پروژه «فملی» درهفته آینده

Submitted by admin on

ایسنا: احمد مرادعلیزاده از بهره‌برداری 5 پروژه شرکت ملی مس در هفته آینده و با حضور رئیس جمهور خبر داد؛ براین اساس این پروژه‌ها شامل «کارخانه ذوب سرچشمه»، «پالایشگاه خاتون آباد»، «نیروگاه سیرجان»، «کارخانه تولید مواد ناریه در سرچشمه» و «بازسازی و نوسازی پالایشگاه سرچشمه» و چند پروژه نوسازی و بازسازی است.

توافق 50 میلیون یورویی «فملی» و اتوتک

Submitted by admin on

ماین نیوز: بر مبنای گزارشی که شرکت اتوتک اعلام کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت اتوتک برای ساخت دو کارخانه اسید سولفوریک در واحدهای ذوب مس سرچشمه و خاتون‌آباد به ارزش قرارداد 50 میلیون یورو در زمان تحویل نیمه سال 2018 به توافق رسیدند. اتوتک یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خارجی فعال در بخش معدن و صنایع معدنی ایران است.

Subscribe to خاتون‌آباد