هیات نفت‌و‌گاز لهستان به ایران می‌آید

Submitted by admin on

این هیات روز شنبه 16 اردیبهشت 1396 در همایش تجاری ایران و لهستان که در اتاق ایران برگزار می‌شود حضور خواهد یافت، همچنین پس از این نشست، مذاکرات رو در رو میان اعضای هیات لهستان و فعالان بخش خصوصی ایران برگزار خواهد شد.

آمادگی لهستان برای تاسیس بانک در ایران

Submitted by admin on

مهر: در حالی که گردش مالی میان ایران و لهستان در حدود ۳۰۰ میلیون دلار است و انتظار می‌رود این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یابد، تادوز کاسینسکی؛ معاون وزیر توسعه اقتصادی لهستان با اشاره اینکه همزمان با توسعه اقتصادی در ایران، این کشور نیازمند توسعه بازار سرمایه و بیمه نیز خواهد بود، اظهار کرد: دولت لهستان در این زمینه می‌تواند به منظور کمک به ایران پیشنهادهایی را ارائه دهد که لهستان چگونه در این بخش به توسعه رسیده است.

لهستانی‌ها و اسلواکی‌ها به ایران می‌آیند

Submitted by admin on

هیات لهستانی با حضور در اتاق ایران در همایش تجاری ایران و لهستان و همچنین مذاکرات رو در رو با فعالان بخش خصوصی ایران روز 16 اسفندماه شرکت خواهد کرد.

 لهستان به‌دنبال خرید بلندمدت نفت ایران

Submitted by admin on

ایسنا: خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از مارتین یاسترزبسکی؛ مدیرعامل لوتوس (دومین پالایشگر بزرگ نفت در لهستان) اعلام کرد: پس از تکمیل یکی از واحدهای جدید پالایشگاه گدانسک (در سال آینده میلادی)، این شرکت قراردادی بلندمدت برای واردات نفت از ایران منعقد خواهد کرد.

تقاضای لهستان برای خرید نفت ایران

Submitted by admin on

تسنیم:  منابع تجاری گفتند 2 شرکت پالایشگاهی لهستان، یعنی گروپا لوتوس و پی کی ان اورلن، هر دو اخیرا مقادیری نفت از ایران خریداری کرده اند. لهستان قصد دارد به منابع تامین نفت خود تنوع ببخشد.

Subscribe to لهستان