دو خبر از آتی سکه و زعفران

Submitted by admin on

بازار قراردادهای آتی امروز شاهد افزایش دوباره وجه تضمین نسبت به روز قبل خود بود؛ بر مبنای تصمیم گرفته شده متناسب با ولع ارزی بازار و جهش دوباره قیمت‌ها پس از اتمام جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه 5 تیرماه  قرار است وجه تضمین اولیه به همراه وجه تضمین اضافی به 7 میلیون و 450هزار تومان برسد.

پایان موعد فرصت بازدهی 100 درصدی

Submitted by admin on

اخبار موثق میدانی «دنیای بورس» حکایت از این دارد که پیش فروش سکه با موعد تحویل یک ماهه از سامانه بانک ملی حذف شد. در این میان البته پیش فروش سایر سررسیدها همچون گذشته ادامه دارد. در این میان خبرگزاری «ایسنا» هم از توقف پیش فروش یک ماهه سکه خبر داده است.

محصول‌های ورود به بازار آتی کالا

Submitted by admin on

سنا: به گفته حامد سلطانی‌نژاد برنامه بورس کالا توسعه بازار آتی است و براساس برنامه‌‎ریزی‌های انجام شده قرار است در سال جاری معاملات فیوچرز و آپشن روی کالاهای کشاورزی راه‌اندازی شود. ذرت، جو ، زعفران و پسته کالاهایی هستند که به باور وی برای ورود به بازار آتی کالا کاندید شده اند. وی با تاکید اینکه تا زمانی که بازار نقد قوی تشکیل نشود، روی بازار فیوچرز نمی‌توان فعالیت جدی انجام داد، اظهار کرد: برای بازار پتروشیمی نیز برنامه‌هایی طراحی شده و قرار است برای برخی محصول‌های پتروشیمی و قیر بازار نقد قوی و آتی راه اندازی شود.

برچسب‌ها

عزم دولت چین برای مقابله با تحریف قیمت در بازارهای کالایی

Submitted by admin on

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرده است که کمیسون اصلاح و توسعه چین بررسی همه جانبه‌ای را در زمینه تحریف قیمت  کالاها در معاملات آتی از سوی سفته بازان را در دستور کار خود قرار داده است. براین اساس نگرانی‌های جدی در دولت چین پیرامون احتمال تشدید تورم این کشور تحت تاثیر جهش قیمت کالاها در بازارهای آتی وجود دارد.

برچسب‌ها

Subscribe to بازارهای آتی