میزان مصرف بنزین در ایران | صادراتمان چقدر شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: صادرات بنزین ایران که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی در آبان ۹۸ با تکیه بر صرفه‌جویی حاصل از اجرای این طرح و رشد تولید بنزین در کشور روند رو به رشد به خود گرفته بود؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور با رشد بیشتری همراه شده است. پیش‌بینی می‌شود کاهش تقاضای داخلی بنزین زیر سایه تداوم کرونا و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از آن تا پایان سال ادامه داشته باشد.

میزان تولید بنزین پالایش ستاره خلیج فارس

Submitted by admin on

شانا: علیرضا صادق‌آبادی؛ مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌گوید: فاز سوم این پالایشگاه از آذرماه آماده راه‌اندازی خواهد بود و پس از فاصله‌ای یک تا ۲ ماهه، تولید آن تثبیت خواهد شد. از حدود ۴۵ روز گذشته مقدار تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به روزانه ۳۰ میلیون لیتر رسیده است. همچنین کیفیت بنزین تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به منظور جبران این افزایش مصرف به بنزین معمولی تغییر داده شد، اما هم اکنون ظرفیت تولید روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در پالایشگاه وجود دارد.

آمار تولید بنزین پالایش خلیج فارس

Submitted by admin on

به گفته محمدرضا موسوی خواه با راه‌اندازی فاز سوم پالایش ستاره خلیج فارس تولید بنزین کشور به روزانه ۹۶ میلیون لیتر می‌رسد که علاوه بر قطع واردات می‌توان بنزین نیز صادر کرد.

Subscribe to تولید بنزین