پاسخ جامعه حسابداران به استعلام « های وب »

Submitted by admin on

مدیر عامل های وب از پاسخ جامعه حسابداران رسمی به استعلام سازمان بورس در مورد صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال 1396 خبر داد. حال پس از پاسخ جامعه حسابداران رسمی باید بررسی شود که با توجه به جزییات این نامه، حسابرس می‌تواند در مورد صورت‌های مالی اظهار‌نظر کند یا مورد دیگری وجود دارد?

پاسخ بورس به توقف « های وب »

Submitted by admin on

شاپور محمدی در حاشیه افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در پاسخ به گلایه فعالان بازار سرمایه مبنی بر  بسته بودن نماد «های وب» گفت: هیات مدیره این شرکت باید تعدیل‌هایی را در صورت‌های مالی بگنجاند.

نماد این شرکت بورسی در حالی از ۸ آبان سال گذشته متوقف بوده که بررسی‌ها نشان می‌دهد سازمان بورس بعد از دریافت و بررسی توضیح‌های 12 صفحه‌ای جامعه حسابداران رسمی ایران، هفته پیش 9 مورد از جمله یک مورد مهم و مربوط به تغییرات درآمدی و موثر در سود و زیان شرکت را مطرح کرده و منتظر دریافت نظر این نهاد است.

رای جامعه حسابداران در مورد « های وب »

Submitted by admin on

بعد از چند روز تاخیر در ارسال نتیجه رای جامعه حسابداران رسمی ایران در مورد صورت‌های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال جاری «های وب»، این نهاد در نامه‌ایی مفصل به تاریخ 26 اسفند، اقدام به ارسال کرد اما دیروز یکشنبه به دست سازمان بورس رسید.

طبق استعلام 10 بهمن سازمان بورس که در 300 صفحه و 8 سوال و ابهام مطرح شده بود، جامعه حسابداران رسمی دو جلسه محرمانه برگزار کرد و قرار بود 20 اسفند اعلام نهایی شود اما حساسیت موضوع و محافظه کاری اعضای کار گروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی ایران ، منجر به تاخیر در ارسال رای شد.

دومین جلسه برای « های وب »

Submitted by admin on

در پی استعلام 10 بهمن سازمان بورس از جامعه حسابداران رسمی ایران و اعلام رای در مورد صورت‌های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال جاری «های وب» که در 300 صفحه و 8 سوال و ابهام ارایه شده، عصر روز سه‌شنبه جلسه‌ایی برگزار اما به منتج به رای نهایی نشد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد اعضای کار گروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی ایران با تاکید بر محرمانه بودن تصمیم‌ها و اعلام نتیجه صرفا به سازمان بورس، بعداز ظهر امروز دومین جلسه را تشکیل می‌دهند تا رای نهایی را صادر و به نهاد ناظر بازار سرمایه اعلام می‌کنند.

جلسه محرمانه برای « های وب »

Submitted by admin on

به گزارش بورس پرس، تازه‌ترین رویداد مهم مربوط به شرکت داده گستر عصر نوین (که نماد آن از 22 آذر در بورس بسته شد) با بررسی‌های جامعه حسابداران رسمی ایران از صورت‌های مالی همراه شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد دیشب جلسه اعضای کار گروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی ایران برگزار شد اما به دلیل محرمانه بودن اطلاعات جلسه، این نهاد تخصصی هیچ موضوعی را نمی‌تواند اعلام کند. همچنین احتمال دارد جلسه‌ایی دیگر تشکیل و رای نهایی صادر شود.

تفاهم « وانصار » با جامعه حسابداران

Submitted by admin on

با حضور مدیرعامل بانک انصار و رئیس هیات‌مدیره و دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک انصار و جامعه حسابداران رسمی ایران امضا شد.

Subscribe to جامعه حسابداران رسمی ایران