از واگذاری سهام« خودرو » چه خبر؟

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: طبق آگهی منتشره در آذرماه، اعلام شد سهام 15.8 درصدی خودرو توسط شرکت سرمایه‌گذاری سمند به‌صورت مزایده واگذار خواهد شد و قرار بود ظرف حداقل ۱۰ روز پس از انتشار آگهی موردنظر، این سهام در بورس عرضه شود.

مشتریان احتمالی « خودرو »

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: هرچند قیمت پایه هر سهم 402.4 تومان اعلام شده اما ازآنجا که سهام مورد نظر به مزایده گذاشته شده، این احتمال وجود دارد که با قیمتی بالاتر خریداری شود. اگر چه رسما نامی از مشتریان سهام ایران خودرو برده نشده، با این حال منابع آگاه تاکید می‌کنند غول‌های قطعه‌سازی یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای تصاحب این بلوک گران‌قیمت به‌شمار می‌روند.

تصمیم عرضه بلوک ۱۵.۸ درصدی « خودرو »

Submitted by admin on

ایران خودرو که در روزهای اخیر با بهبود اندک معاملات روبه‌رو شده، در روزهای آینده شاهد عرضه بلوکی سهام خواهد بود. این موضوع باعث شد نماد ایران خودرو امروز حدود 25 دقیقه اول معاملات متوقف و بعد از اعلام عرضه، نماد باز و با صف خرید همراه شود.

در این رابطه کامیار عطایی؛ معاون اقتصادی «خودرو» با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد: سرمایه‌گذاری سمند در نظر دارد اصالتا و به وکالت از شرکت نگار نصر 15.85 درصد سهام ایران خودرو را در بورس عرضه کند.

عرضه مجدد «خودرو» و «خگستر»، 23 اسفند

Submitted by admin on

شرکت ایران خودرو به وکالت از شرکت سرمایه‌گذاری سمند مجددا در نظر دارد 296 میلیون و 567 هزار و 273 سهم معادل 2 درصد ایران خودور را با قیمت 380 تومان 23 اسفندماه به فروش برساند. این درحالی است «خودرو» درنظر دارد 240 میلیون سهم معادل 16 درصد سهام شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو را نیز دوباره با قیمت 700 تومان در 23 اسفندماه به فروش برساند.

Subscribe to سرمایه‌گذاری سمند