نفت در اوج قیمتی ماه می

Submitted by admin on

دنیای بورس: به گزارش رویترز با تصمیم اوپک مبنی بر تداوم طرح تولید اعضای این کارتل نفتی بهای نفت خام آمریکا از مرز 63 دلار گذشت. هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا در معاملات امروز بیش از 1.37 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده (معادل 87 سنت) و به بهای 63.8 دلار به فروش می‌رسد.

نفت برنت نیز شاهد رشد 1.36 درصدی بوده و به قیمت 73.2 دلار به ازای هر بشکه معامله می‌شود.

خوش‌بینی وزیر نفت امارات به چشم‌انداز بازار نفت

Submitted by admin on

محمد المزروعی ضمن ابزار خوش بینی نسبت به چشم‌انداز بازار نفت در سال 2018 و تداوم روند بهبود این بازار اظهار کرد که برنامه کاهش تولید توانسته در کمتر از یک سال 180 میلیون بشکه از ذخایر جهانی نفت بکاهد.

وی افزود این کشور به هرگونه تصمیم اوپک در نشست آتی این نهاد در اواخر ماه نوامبر پایبند خواهد بود.

حمایت رسمی امارات از تمدید کاهش تولید نفت

Submitted by admin on

روز سه شنبه وزیر نفت امارات ضمن اعلام حمایت از برنامه کاهش تولید نفت خام اظهار کرد که این کشور نسبت به نتایج نشست مشترک برگزار شده از سوی عربستان و روسیه در هفته‌های گذشته برای تعادل بخشی به بازار نفت بسیار امیدوار است.

محمد المزروعی اقدام پیشین اوپک و کشورهای غیر عضو در زمینه کاهش تولید را برای تعادل بخشی به بازار نفت خام و حمایت از قیمت‌ها موثر دانست.

خوشبینی به ادامه اجرای برنامه کاهش تولید نفت

Submitted by admin on

وزیر انرژی امارات متحده عربی نسبت به ادامه روند اجرایی برنامه کاهش تولید نفت خام ابراز امیدواری کرد.

محمد المزروعی در گفتگو با رویترز در این زمینه اعلام کرد میزان تعهد اعضای اوپک به برنامه کاهش تولید در اولین ماه از اجرای این برنامه مناسب بوده و انتظار می‌رود سطح تعهد اعضا در ادامه راه  حتی بهتر از ماه ژانویه باشد.

Subscribe to امارات متحده عربی