عرضه‌های اولیه امروز و فردا

Submitted by admin on

عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه فردا (چهارشنبه) با عرضه 200 میلیون سهم این شرکت انجام می‌شود.

در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 5 هزار سهم و کف قیمت 271.5 تومان و سقف قیمت 285 تومان برای خریداران تعیین شد و مدیریت این عرضه را نیز شرکت تامین سرمایه کاردان بر عهده گرفت.

عرضه‌های اولیه در خردادماه

Submitted by admin on

بورس پرس: اسماعیل درگاهی با اشاره اینکه در ماه جاری نخستین عرضه اولیه سهام شرکت‌های بورسی را در سال جدید داریم، گفت: اقدام‌هایی مانند مباحث گزارش‌گری، ارزش‌گذاری و جلسات با سازمان بورس و اوراق بهادار برای عرضه‌های اولیه لازم است که شرکت‌های پذیرش شده باید انجام دهند و طبیعتا این مراحل زمان‌بر است.

به گفته وی در حال حاضر، دو شرکت «به پرداخت ملت» و «فولاد کاوه کیش» در این زمینه  پیش قدم هستند و مقدمه‌های عرضه را با فاصله کمی از هم انجام می‌دهند و به محض اتمام این مراحل، عرضه سهام این شرکت‌ها انجام خواهد شد.

 درج نماد «چدن‌سازان» در بورس

Submitted by admin on

چدن‌سازان آخرین شرکت تازه وارد به جمع شرکت‌های بورسی است که از 34 سال پیش در اصفهان تاسیس شده و در زمینه تولید غلتک‌های نورد گرم و سرد، رینگ و رولیک، کوکیل های شمش ریزی فولاد فعال است. این شرکت در حالی 7 مهر سال  جاری مورد پذیرش قرار گرفته بود که از دیروز به عنوان پانصدو دوازدهمین شرکت در بخش «ساخت محصولات فلزی»، گروه و طبقه‌ی «سایر محصولات فلزی ساخته شده» و نماد «چدن» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد تا در سال آینده عرضه اولیه شود.

Subscribe to چدن‌سازان