عرضه‌ فردای 2 فولادساز لغو شد

Submitted by admin on

دنیای بورس: در حالی که شنیده‌هایی غیررسمی مبنی بر عرضه شمش فولاد خوزستان در فردا؛ پنج‌شنبه 22 شهریورماه وجود داشت که قرار بود همزمان در این روز انواع محصول‌های فولاد مبارکه در بورس کالا نیز عرضه شود. اما فولاد خوزستان به نقل از محمدکشانی؛ مدیرعامل از قفل عرضه‌هایش  پشت درهای بورس کالا خبر داد و فولاد مبارکه هم به دلایلی از لغو عرضه‌هایش سخن گفت.

برچسب‌ها

لغو عرضه امروزی « سپ »

Submitted by admin on

اگر چه گزارش‌ها نشان می‌داد عرضه اولیه پرداخت الکترونیک سامان کیش بدون مشکل خاصی امروز انجام می‌شود اما از دیشب با انتشار ایراداتی به «سپ»، بورس تهران امروز صبح از لغو این عرضه خبر داد. علی صحرایی در گفت‌وگو با بورس پرس، درباره تکلیف عرضه اولیه امروز 10 درصد سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش عنوان کرد:‌ قطعا عرضه اولیه این شرکت امروز انجام نخواهد شد.

برچسب‌ها

علت لغو عرضه بلوک « خودرو »

Submitted by admin on

طبق اعلام قبلی قرار بود امروز بلوک 15.85 درصدی ایران خودرو توسط سرمایه‌گذاری سمند و نگار نصر در بورس عرضه شود و پیش از این هم گمانه زنی‌هایی از حضور دو سه خریدار بالقوه برای این بلوک مدیریتی وجود داشت اما این عرضه در موعد مقرر لغو شد. پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که علت لغو این واگذاری عدم تایید صلاحیت تنها خریدار این بلوک است.

عرضه « فخوز » لغو شد

Submitted by admin on

عرضه تعداد 4 میلیارد و 205 میلیون و 901 هزار و 323 سهم معادل 29.06 درصد از سهام فولاد خوزستان که قرار بود توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی شرکت سرمایه‌گذاری پایندگان در روز 8 آبان در بورس اوراق بهادار انجام شود، لغو شد.

برچسب‌ها

لغو عرضه «غمهرا»

Submitted by admin on

پس از اعلام عرضه عمده سهام گروه تولیدی مهرام، مدیریت عملیات بازار نقد از لغو عرضه عمده سهام گروه تولیدی مهرام خبر داد.

بر مبنای نامه لغو عرضه عمده سهام گروه تولیدی سهام با درخواست تقاضای رامین میرزایی مالک 13.88 درصدی صورت گرفت.

Subscribe to لغو عرضه