حامی پتروشیمی مرجان عسلویه

Submitted by admin on

بانک ملت: پتروشیمی مرجان با ظرفیت سالانه تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن گاز متانول از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصول و از مشتریان ارزنده بانک ملت است.

 

مجوز افزایش ظرفیت تولید اتیلن

Submitted by admin on

پترو تحلیل: همسو با افزایش ظرفیت تولید اتان پس از بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی مجوزی برای افزایش زودهنگام تولید اتیلن در مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه صادر کرد. مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی همچنین عنوان کرده:‌ مقرر شده پس از شناسایی واحدهای تولیدی پایین دست از سوی وزارت صمت، محصول‌های پتروشیمی به طور مستقیم و در قراردادی به این صنایع فروخته شود.

عملکرد پتروشیمی‌ها تا پایان تیر

Submitted by admin on

ظرفیت اسمی 57 مجتمع‌های پتروشیمی تا پایان امسال حدود 72 میلیون تن است که از میزان حدود 60 میلیون تن در برنامه تولید واقعی قرار دارد.

عملکرد پتروشیمی‌های ماهشهر

عملکرد 21 مجتمع پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر از ابتدای سال تا پایان تیرماه امسال 6 میلیون و 557 هزار تن بود. ظرفیت اسمی سالانه مجتمع‌های پتروشیمی در ماهشهر 25.6 میلیون تن و برنامه تولید سال آن نیز 21 میلیون تن برآورد شد.

قرارداد انحصاری فروش پلی‌استایرن

Submitted by admin on

در سی و یکمین نمایشگاه پلاستیک و پلیمر گوانگ ژو چین، قرارداد فروش انحصاری محصول‌های تولید پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه از طریق بازرگانی پتروشیمی در چین، هند و امارات به میزان حداقل ۲۵۰۰ تن در ماه منعقد شد. پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه به عنوان نخستین تولید کننده پلی استایرن در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با ظرفیت تولید سالانه ۶۵ هزار تن پلی استایرن معمولی تحت لیسانس تویو ژاپن در کمتر از ۱۸ ماه در سال ۱۳۹۵ راه اندازی و افتتاح شد.

۳۰ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۹۷

Submitted by admin on

 درحال توسعه عسلویه

مرضیه شاهدایی در آئین افتتاحیه ۴ طرح پتروشیمی با اعلام اینکه در حال حاضر ما مجتمع پتروشیمی در حال توسعه در عسلویه داریم، گفت: در حال حاضر ۵۲ واحد پتروشیمی با ظرفیت اسمی ۶۰ میلیون تن وجود دارد، در حالی که میزان تولید این واحدها در سال ۹۵، ۵۱ میلیون تن بوده است. فروش خالص محصول‌های پتروشیمی به واحدهای داخلی معادل ۲۸ میلیون تن به ارزش ۱۵ میلیارد دلار است که ارزش صادراتی شان ۹ میلیارد دلار را به خود تخصیص داده است.

مقاصد صادراتی پتروشیمی عسلویه

Submitted by admin on

نیپنا: محمدرضا اخوان؛ مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه با تایید مطلب فوق در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساخت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه از زمستان 93 آغاز شده وعملیات نصب آن در 18 ماه انجام شد و این مجتمع پتروشیمی از حدود 6 ماه پیش به بهره‌برداری رسیده است. تولید این مجتمع در مدت کوتاه 10 هزار و هفتصد تن بوده که از این مقدار 64 درصد در بورس کالای ایران و بازارهای داخل و 36 درصد آن به کشورهای مختلفی چون چین، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، هند و یونان صادر شده است.

Subscribe to پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه