برنامه « خودرو » برای شاسی‌ بلندها

Submitted by admin on

طبق هدف‌گذاری ایران‌خودرو در سال ١٤٠٠، تا ٢٥ درصد از محصول‌های شاسی‌بلند موجود در بازار متعلق به تولیدات این گروه صنعتی خواهد بود که در این راستا افزودن سالانه یک محصول شاسی‌بلند به سبد محصولات این شرکت برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها

زمان تحویل محصول جدید « خودرو »

Submitted by admin on

مصطفی خان کرمی؛ معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به معرفی و آغاز پیش فروش محصول هایما 5S از 2 مهر از تلاش برای ارائه مجدد شرایط فروش این خودرو توسط ایران خودرو خبر داد.  با توجه به اینکه این خودرو نسبت به خودروهای رقبا دارای نقاط قوت و متمایزی همچون دارا بودن موتور پرتوان ، امکانات و تجهیزاتی مانند صندلی برقی راننده و سرنشین ، دوربین 360 درجه و ...  است ، این استقبال پیش بینی شده بود ولی با توجه به محدودیت عرضه ، مشتریان زیادی موفق به ثبت نام نشدند.

برچسب‌ها

رونمایی از محصول جدید « خودرو »

Submitted by admin on

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به رونمایی از محصول جدید ایران خودرو با عنوان «هایما اس 5» عنوان می‌کند: این خودرو از دیگر کراس اوورها قدرت بیشتری دارد و قیمت آن در ردیف ارزشی بین 70 تا 100 میلیون تومان متفاوت خواهد بود.

با ابلاغ بخشنامه از 16 شهریورماه، بلافاصله تبعیت آن در دستور کار قرار داده و شرایط پیش فروش محدود به سود 18 درصد می‌شود. مجموعه اکنون در حال فعالیت روی حوزه صادرات است؛ ایران خودرو با این حال هم اکنون نیز روی بازارهای هدفی مانند اوکراین و کشورهای آفریقایی کار می‌کند.

برچسب‌ها

آمار تولید و فروش 3ماهه «خودرو»

Submitted by admin on

طبق اعلام ایران خودرو، این شرکت در سه ماهه اول سال جاری ۱۴۴ هزار و ۶۶۷ دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد. فروش ایران خودرو نیز در سه ماهه  اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸.۵ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماهه اول سال جاری ۱۲۵ هزار و ۷۸۷ دستگاه انواع خودرو سواری روانه بازار کرد، در حالی که درسه ماهه اول سال گذشته ۱۱۵ هزارو ۸۹۶ دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده بود. در این گزارش آمده است که در آمار سه ماهه تولید و فروش ایران خودرو، فروش پژو  ۲۰۰۸ و هایما لحاظ نشده است.

Subscribe to هایما