راه‌اندازی واحد تولید گاز ازت « شبندر »

Submitted by admin on

پالایش نفت بندرعباس: مدیر عملیات پالایش نفت بندرعباس در این باره می‌گوید: واحد جدید تولید گاز ازت طرح افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت دارای ظرفیت تولید ۴۰۰۰ نرمال مترمکعب در ساعت گاز ازت است که با استفاده از تکنولوژی غربال مولکولی (PSA) تولید می‌شود.

برچسب‌ها

رشد ملموس قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز گذشته در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 2/8 دلار به 78/9 دلار رسید.

به گزارش کامودیتی به تبع این امر قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب بندرعباس در روز دوشنبه با رشدی 1/6 دلاری به 89/3 دلار رسید.  در این میان قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) با افزایشی به همین میزان  در سطح 42/7 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

رونق بازار سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز جمعه در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 1/2 دلار به 78/3 دلار رسید.

به گزارش کامودیتی به تبع این امر قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب بندرعباس در روز دوشنبه با رشدی یک دلاری به 88/6 دلار رسید.  در این میان قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) با افزایشی به میزان 40 سنت در سطح 42/1 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

 

افزایش قیمت کنسانتره سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز جمعه در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی بیش از دو دلار به 77/94 دلار رسید. صبحامروز نیز قیمت سنگ آهن د عاملات آتی بازار کالایی دالیان با رشدی ملموس مواجه شد.

تداوم صعود قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز گذشته در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 1/62 دلار به 69/48 دلار رسید.

به گزارش کامودیتی به تبع این امر قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب بندرعباس در روز سه شنبه با رشدی 1/4 دلاری به 67 دلار رسید. قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) نیز با افزایشی به میزان 2/2 دلار در سطح 37/7 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

 

رشد قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز گذشته در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 1/25 دلار به 64/05 دلار رسید.

گزارش کامودیتی در پی این امر قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب بندرعباس در روز سه شنبه با رشدی به میزان 20 سنت به 57/8 دلار رسید. قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) نیز با افزایشی به همین میزان در سطح 32/5 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

 

تداوم رشد قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز گذشته در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 0/6 دلار به 64/29 دلار رسید.

با این وجود به گزارش کامودیتی قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب بندرعباس در روز سه شنبه با رشدی 1/5 دلاری به 57/9 دلار رسید. قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) نیز با افزایشی به میزان دو دلار در سطح 32/8 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

 

جهش قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

روز گذشته در بازار نقدی شاخص قیمت سنگ آهن 62 درصد متال بولتن تحت قرارداد کینگدائو با افزایشی به میزان 2/95 دلار به 59/7 دلار رسید. افزایش قابل ملاحظه سطح خرید فولادسازان به منظور تجدید موجودی انبار اصلی ترین دلیل جهش قیمت سنگ آهن به حساب می آید.

به گزارش کامودیتی در پی این امر قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد ایران در قراردادهای فوب خلیج فارس در روز چهارشنبه با رشدی 3 دلاری به 51/9 دلار رسید. قیمت هماتیت (عیار 61/62 درصد) نیز با افزایشی به میزان 2/5 دلار در سطح 27/4 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

کاهش مجدد قیمت سنگ‌آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

کامودیتی: قیمت سنگ آن صادراتی ایران در بندرعباس روز سه شنبه به روند رو به افول خود ادامه داد.

بر این اساس قیمت کنسانتره سنگ آهن 67 درصد در قراردادهای فوب خلیج فارس طی روز جاری با افتی 3/5 دلاری به 57/5 دلار رسید. قیمت هماتییت (عیار 61/62 درصد) نیز با کاهشی 3 دلاری در سطح 28/2 دلار در قرارداد مشابه قرارگرفت.

این رویداد در پی سقوط 3/5 درصدی قیمت سنگ آهن در معاملات نقدی بنادر چین رخ داده است.

رشد 6/5 دلاری قیمت سنگ آهن صادراتی ایران

Submitted by admin on

کامودیتی: پس از رشد قابل ملاحظه قیمت سنگ آهن در بازارهای جهانی طی روز گذشته، امروز نیز شاهد ادامه جهش قیمت سنگ آهن صادراتی ایران هستیم.

Subscribe to بندرعباس