مذاکره برای تولید اتوبوس‌های هیبریدی در ایران

Submitted by admin on

 ایسنا: رمضانعلی سبحانی‌فر؛ رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلاروس در این باره می‌گوید: قرار شد که یک شرکت ایرانی بخش خصوصی با همکاری شرکت بلاروسی تولیدکننده اتوبوس‌های هیبریدی و برقی، خط تولید این مدل اتوبوس‌ها را در ایران راه‌اندازی کند.

مذاکره بانکی با چین و مجارستان

Submitted by admin on

مناسبات بانکی ایران و چین اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و اگر چه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما به گفته مدیران بانکی ایران و چین با تلاش و همکاری دو طرف می‌توان بر مشکلات فائق آمد. در این میان چن یوان؛ نایب رئیس مجلس چین در دیدار با ولی‌اله سیف؛ رئیس کل بانک مرکزی با پیگیری همین رویکرد مذاکره بر سر بهره‌برداری

مذاکره بانکی و نفتی با بلاروس و هلند

Submitted by admin on

اسحاق جهانگیری در حاشیه شانزدهمین اجلاس شورای نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای، در دیدار آندری کابیاکوف؛ نخست وزیر بلاروس از آمادگی نظام بانکی ایران برای احیای روابط بانکی با جهان خبر داد و لزوم احیای روابط بانکی ایران با بلاروس تاکید کرد.

تخفیف ویژه در صادرات ایران به اوراسیا

Submitted by admin on

چنانچه فضای مناسب بین‌المللی در روابط خارجی ایران با دنیا به وجود آید، سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی با نگاه بازار منطقه ای و جهانی صورت می‌گیرد، اندازه واحدها اقتصادی می‌شود و در نهایت قیمت محصول‌ها پایین و رقابتی خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقام سیاست‌گذار مذاکرات با همین رویکرد را از حدود ١٦ ماه پیش با اتحادیه گمرکی اوراسیا متشکل از پنج کشور (روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس و ارمنستان) شروع کرد. به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به تازگی در بخش کالاهای صنعتی توافق‌های اولیه صورت گرفته است.

مذاکره «فملی» با بلاروس

Submitted by admin on

ایرنا: در دیدار مصطفی اویسی؛ سفیر ایران و احمد مرادعلیزاده؛ مدیرعامل شرکت ملی مس با ویتالی ووفک؛ وزیر صنایع صنایع جمهوری بلاروس که مدیران شرکت صنعتی بلاز این کشور نیز حضور داشتند، دامنه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مرتبط بررسی شد. زمینه‌های مختلف توسعه همکاری‌ها میان شرکت ملی مس ایران و بلاز از مهم ترین محورهای این مذاکره بود که قرار شد دو کشور برای پیگیری گفت‌و‌گوها در این زمینه برنامه‌ریزی کنند. همکاری در عرصه تامین برخی نیازمندی های متقابل و تولید مشترک ماشین آلات سنگین مورد نیاز صنایع معدنی در ایران هم از دیگر محورهای مذاکرات بود.

برچسب‌ها

Subscribe to بلاروس