بن سلمان و مکرون رایزنی کردند + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ايسنا نوشت: ولیعهد سعودی و رئیس جمهوری فرانسه طی گفت‌وگوی تلفنی تقویت همکاری‌های دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش"واس"، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تماس گرفت و دو طرف پیرامون روابط دوجانبه و فرصت‌های همکاری مشترک به گفت‌وگو نشستند.

همچنین در این تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و برخی مسائل مهم مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

جزئیات نامه عربستان به ایران فاش شد | بن سلمان به بایدن پیام داد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ایرنا نوشت: نخست وزیر پیشین عراق جزئیاتی درباره نامه عربستان برای ایران که قرار بود سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس در آخرین سفر خود به بغداد پاسخ ایران به آن را به دولت عراق بدهد، فاش کرد.

«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر پیشین عراق در مستند «الرحله الاخیره» (آخرین سفر) که قرار است امشب از شبکه تلویزیونی «العهد» عراق پخش شود، از میانجیگری خود بین ریاض و تهران و نامه عربستان برای ایران و پاسخی که قرار بود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جانب ایران در جریان آخرین سفرش به بغداد ببرد، سخن گفت.

برچسب‌ها

پیام ترامپ به بن سلمان: در کاخ سفید ماندگارم!

Submitted by admin on

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مجتهد افشاگر اسرار آل سعود در صفحه کاربری خود در توئیتر افزود: اصرار «احمد الفراج» بر این که ترامپ رئیس جمهور آمریکاست بی دلیل نیست.

ترامپ در پیام‌هایی به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اعلام کرده است قصد دارد از همه امکانات قانونی و غیرقانونی برای ماندن در کاخ سفید استفاده کند.

ترامپ بعد از اینکه تقریبا در بازپس گیری ریاست جمهوری از طریق دادگاه‌ها به در بسته خورد، احتمالا به «قانون آشوب» پناه می‌برد؛ قانونی که در شرایطی خاص می‌تواند اجرایی شود.

Subscribe to بن سلمان