پرداخت سود سهام 39 شرکت بورسی و فرابورسی

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام کرده که در ادامه واریز سودهای سهام با استفاده از سامانه سجام، در تیر ماه امسال ۳۹ ناشر حاضر در بازار سهام، سود سهامداران خود را از طریق این سامانه واریز کرده‌اند.

 

برچسب‌ها

آمار 6 ماهه بورسی‌ها/ واریز سود سهام ۱۲۸ شرکت

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از روابط عمومی سمات، تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که از روز ۱۶ فرودین ماه تا پایان روز ۳۱ شهریور ماه امسال، سود سهام ۱۲۸ ناشر بازار سرمایه که در مجموع شامل ۸۹ هزار میلیارد ریال برای بیش از ۲۳ میلیون سهامدار می‌شود از سوی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق سامانه سجام واریز شده است.

وعده افزایش سود « رکیش »

Submitted by admin on

ایران کیش در سال گذشته با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده؛ اما به ادعای مدیران برآیند فرصت‌ها مثبت و نتیجه آن نیز خوب بوده است. در این میان البته ممکن است به هر دلیلی مانند ترکیب سهامداری و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد برخی اهداف نیز محقق نشده باشد.

برچسب‌ها

تحقق سود سهام «فخوز»

Submitted by admin on

مدیرعامل فولاد خوزستان سود عملکرد سال مالی 1395 این شرکت را به میزان بیش از 6700 میلیارد ریال اعلام کرد، در حالی که سود سال 1394 این شرکت حدود 2100 میلیارد بود که در مقایسه توانسته است سود آوری خود را به میزان بیش از 300درصد محقق کند. مدرس خیابانی  در خصوص روند رو به رشد تولید این شرکت در سال جاری عنوان کرد: شکستن رکورد‌های تاریخی تولید شرکت با رسیدن به رقم 3 میلیون و 600هزارتن وفروش صادراتی یک میلیون و 900 هزارتن شمش فولادبه میزان ٦٣٠ میلیون دلار تاثیر معناداری در تراز بازرگانی کشور داشته است.

برچسب‌ها

کدام اوراق و شرکت سود پرداخت می‌کنند؟

Submitted by admin on

سمات: شادروز خسروی اظهار کرد: بیش از 4 هزار و 114 میلیارد و 229 میلیون ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد. وی تصریح کرد: زمان سررسید سود اوراق اجاره شرکت‌های «هواپیمایی ماهان»، «خدمات ارتباطی رایتل» و «دانا پتروریگ کیش» در اسفندماه است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می‌کند. همچنین سود اوراق مشارکت شرکت‌های «توسعه خاورمیانه»، «قطار شهری تبریز»، «لیزینگ رایان سایپا»، «ملی نفت ایران»، «شهرداری‌های اصفهان، تهران، شیراز، دزفول، مشهد، شیراز» نیز درماه آینده به حساب سرمایه‌گذاران واریز خواهد شد.

سود «بپاس» محقق می‌شود؟

Submitted by admin on

براساس گزارش اخیر بیمه پاسارگاد، با توجه به بررسی‌های انجام شده در عملکرد 9 ماهه و پیش بینی واقعی احتمالی سال 1395 و مقایسه آن با درصد پوشش مدت مشابه سال قبل و با توجه به عملکرد فصلی شرکت‌های بیمه، این شرکت اطمینان حاصل و تاکید کرده: با وجود پوشش 563 درصدی سود خالص در 9 ماهه سال‌جاری، سود هر سهم «بپاس» در 3 ماهه چهارم سال‌جاری با توجه به حجم تولید شرکت قابل دستیابی است.

«فخاس» مطالبات سهامداران را می‌دهد

Submitted by admin on

براساس اطلاعیه منتشر شده مجتمع فولاد خراسان همه مطالبات سهامداران شامل: سود سهام پرداختنی سال مالی منتهی به 29 اسفندماه سال 94 و همچنین مطالبات سال‌های قبل پرداخت می‌‎شود.

برچسب‌ها

Subscribe to سود سهام