فروش سیم کارت رایتل متوقف شد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از خبرگزاری ها، براساس الزام رگولاتوری با توجه به عدم پیاده‌سازی و اجرای این روش در فرایندهای فروش اپراتور رایتل، فروش سیم‌کارت‌های این اپراتور در سراسر کشور از امروز تا سه روز آینده غیرقانونی بوده و متوقف می‌شود.

تمدید خدمات رایگان اپراتورهای تلفن همراه

Submitted by admin on

دنیای بورس: با دستور محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات رایگان هر سه اپراتور تلفن همراه در برخی از مناطق استان لرستان برای یک هفته دیگر تمدید شد. پیش‌تر هم همراه اول اعلام كرد مکالمه و پیامك در مناطق سیل زده تا روز جمعه نهم فروردین ماه رایگان است.

تفاهم ملی اپراتورهای ارتباطی در ایران

Submitted by admin on

ایسنا: اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند استفاده کنند. رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۹۳ بین اپراتور رایتل و اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل برقرار شد، یک ماه بعد همراه اول و ایرانسل نیز برای استفاده از آنتن‌های یکدیگر به تفاهم رسیدند.

جریمه شرکت‌های ارتباطی در صورت عدم انجام تعهدات

Submitted by admin on

دنیای بورس: تصویب‌نامه مصوب جلسه مورخ 3 بهمن‌ماه امسال هیات وزیران درباره پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه درخصوص مجاز بودن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به جریمه دارندگان پروانه‌های شرکت مخابرات ایران، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل درصورت عدم انجام تعهدات، در نامه شماره ۱۵۶۵۶۲ در تاریخ 24 بهمن‌ماه امسال توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

واکنش ستاد امام به خرید رایتل

Submitted by admin on

ستاد اجرایی فرمان امام: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این ستاد هیچگونه برنامه و مذاکره‌ای به منظور خرید سهام یا در اختیار گرفتن مالکیت شرکت رایتل ندارد و اخبار مرتبط با این موضوع اساسا تکذیب می‌شود.

مدیرعامل «‌ اخابر » از رایتل آمد

Submitted by admin on

به گزارش خبرآنلاین، مجید صدری تا پیش از این مدیر عامل رایتل بود که اینک به سمت مدیر عامل مخابرات ایران منصوب شد. در هفته‌های اخیر، نام وی و مهدی صفری برای ریاست هیات مدیره این شرکت مطرح بود که در نهایت صدری به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

وعده رایتل برای حضور در بورس

Submitted by admin on

به گزارش رایتل، علی‌رغم مذاکره رایتل با سرمایه‌گذاران خارجی در خصوص ارایه خدمات نسل چهارم و پنجم تلفن همراه، این اپراتور در حال انجام فرآیندهای اخذ مجوز از سازمان بورس برای عرضه بخشی از سهام و حضور فعال در بازار سرمایه در سال 96 است.

پرداخت سود اوراق شرکت‌ها

Submitted by admin on

 سنا: کیومرث بزرگی نهاد با تایید مطلب فوق می‌گوید: مبلغ 8 هزار و 797 میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت‌ماه امسال به حساب 5 هزار و 941 سرمایه گذار واریز شد. به گفته وی سود اوراق صکوک شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، لیزینگ رایان سایپا، نفت پارس، مخابرات ایران، قائد بصیر، قطارهای مسافربری جوپار، خدمات ارتباطی رایتل، کاشی پرسپولیس و موتور گیربکس واکسل سایپا به مبلغ یک هزار و 469 میلیارد ریال به حساب 2789 سرمایه‌گذار واریز شد.

عرضه سهام رایتل در سال‌جاری

Submitted by admin on

مجید صدری درباره برنامه‌های اقتصادی رایتل در سال 96 می‌گوید: در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد بند "و" تبصره قانون 5 بودجه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بدهی وزارت ارتباطات را از طریق اوراق تسویه خزانه با پیشنهاد وزارت اقتصاد و تصویب هیات دولت از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی تسویه کرده است. این اقدام از جمله استراتژی‌های اقتصادی به منظور کاهش نرخ تورم کشور با روش حذف مبادلات پولی است. به گفته صدری این شرکت قصد دارد مسوولیت‌های حوزه تقویت و تمرکز سرمایه‌های ملی در بورس به عنوان بازاری هدفمند و کارا در خدمت اقتصاد داخلی ایفا کند.

Subscribe to خدمات ارتباطی رایتل