احتمال تعطیلی تهران چقدر وجود دارد؟ + توضیح وزیر کشور

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ایلنا نوشت: وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمی درباره تعطیلی تهران گرفته نشده است، گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص به عهده کارگروهی است که قانون پاک مشخص می‌کند و آنها متناسب با شاخص‌ها باید این کار را انجام دهند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره تعطیلی تهران گرفته نشده است، گفت: تهران تقریباً تعطیل است. مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعطیل هستند و ادارات با یک سوم نیروها فعال هستند ضمن اینکه معلوم نیست ما تا چه تاریخی ثبات و پایداری هوا خواهیم داشت.

برچسب‌ها

دولت کدام مصوبه ها را به تصویب رساند | روحانی: ناچار به تعطیلی فراگیر هستیم + بیانیه 8 بندی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:  در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن صدور دستورات لازم به دستگاه های اجرایی، اظهارداشت: امروز وظیفه اصلی دولت حفظ سلامت مردم و مهار ویروس کروناست. به همین منظور و با توجه به گسترش بیماری، افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، سیاست ها و محدودیت های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

بورس فردا تعطیل است

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، طبق اعلام غیررسمی بازار سرمایه فردا تعطیل است. در همین حال یک عضو شورای بورس گفته است، با توجه به تعطیلی همه ادارات و دستگاه های دولتی تهران در روز دوشنبه و استقرار همه این ارگان ها در پایتخت ، همه ۴ بورس کشور فردا تعطیل است.

کارخانه « تراک » پلمب شد

Submitted by admin on

اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز را پلمب کرد. «دنیای بورس» پیش‌تر در خصوص (توقف قضایی «تراک») صحبت کرده بود. 

بیش‌تر اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

تکذیب تعطیلی کارخانه «تراک»

Submitted by admin on

ایلنا: حسین نجاتی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی صفحه‌های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و اخراج کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تاکید کرد: شرکت مذکور پیش از این از طریق سازمان خصوصی سازی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار و با عنایت به مشکلاتی بوجود آمده از سوی خریدار شرکت در اختیار و تحت نظارت اداره امور ورشکستگی قرار گرفت.

برچسب‌ها

داروگر در حال بهسازی و نوسازی تجهیزات

Submitted by admin on

همزمان با گزارش «دنیای بورس» از تکذیب شایعه تعطیلی کارخانه داروگر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز با تکذیب خبر تعطیلی کارخانه تولیدی داروگر تاکید کرد: این کارخانه روال عادی تولید خود را دنبال می‌کند و در فرصت تعطیلی‌های فروردین ماه برنامه بهسازی و نوسازی خود را دنبال کرده است.

جزئیات بیشتر این خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

Subscribe to تعطیلی