جان بولتون: دستان ترامپ به خون آغشته است

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ایلنا نوشت: مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهوری فعلی این کشور مسئول هرگونه مشکل احتمالی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب خواهد بود.

به گزارش سی‌ان‌ان، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور مسئول هرگونه مشکل احتمالی در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب خواهد بود.

بولتون افزود که هرگونه مشکل و خلل احتمالی در مراسم تحلیف بایدن، ریشه در اقدام‌های ناشایست ترامپ دارد؛ کاملا شفاف است که دستان وی به خون آغشته است.

بولتون: ترامپ آتش برای سوزاندن جنازه خودش روشن کرد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، خبر آنلاین نوشت: "جان بولتون" مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید ، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به تلاش برای از هم گسیختن حزب جمهوری‌خواه متهم کرد.

جان بولتون در توییتی نوشت: آشکار است که آخرین هدف دونالد ترامپ از هم گسیختن حزبش است. او با حمله به جمهوری خواهانی که حلقه دستش را نمی بوسند، آتش هیزم برای سوزاندن جنازه سیاسی خودش را روشن کرده است.

حمله تند جان بولتون به ترامپ + فیلم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، جام نیوز نوشت: جان بولتون در مصاحبه با سی‌ان‌ان (لینک) گفت: ترامپ در طول مدت زمان باقیمانده از دوران ریاست جمهوری‌ خود، ویرانی‌های زیادی را برجای خواهد گذاشت.

واکنش آنی بازارها به استعفای بولتن

Submitted by admin on

دنیای بورس: ترامپ در توئیتی نوشت که وی و همچنین افراد زیادی در دولت وی با بسیاری از پیشنهادات بولتون مخالف بوده‌اند. او نوشته شب گذشته از بولتون خواسته تا استعفا کند و این اقدام صبح امروز صورت گرفته است. بولتون روایت دیگری از اتفاق ارائه می‌دهد: او می‌گوید شب گذشته به دونالد ترامپ گفته که استعفا خواهد کرد و رئیس‌جمهور از او خواسته تا صبح امروز برای گفت‌وگوی بیشتر به او مراجعه کند.

Subscribe to جان بولتون