4 نماد متوقف شد + دلیل

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»به نقل از بورس تهران،با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی  بیمه دانا (دانا) حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 متوقف می گردد.

با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی وملی حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد.همچنین با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی کسرام حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد. همچنین با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی فمراد حداکثر تا تاریخ 1399/10/10 ) متوقف می گردد.

آنچه باید درباره « وملی » بدانید

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، گروه صنعتی ملی از جمله شرکت‌های قدیمی حاضر در بورس تهران است که نماد آن با عنوان «وملی» در تابلوی دوم این بازار دادوستد می‌شود. شرکت یاد شده که در سال ۱۳۷۰ با ماهیت سرمایه‌گذاری تاسیس شده است، به گواه آمار رسمی به ثبت رسیده در تارنمای شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از اواسط سال ۸۲ در بازار یادشده معامله می‌شود. نماد معاملاتی وملی که در گروه دباغی و چرم به ثبت رسیده است، با داشتن ۲۴۷ میلیون سهم،‌ میزان سهام شناور آن ۲۰ درصد از کل سهام شرکت را دربرمی‌گیرد.

سه افزایش سرمایه جدید | برنامه تجدید ارزیابی در « وملی » + متن

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از برنامه تجدید ارزیابی در مجموعه اش خبر داده است.

همچنین تامین سرمایه بانک ملت اعلام کرد: گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 7,000,000,000,000 ریال به مبلغ 11,000,000,000,000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور بهبود نسبت کفايت سرمايه شرکت و تقويت توان مالي و عملياتي که در تاریخ 1399/05/29 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

تجدید ارزیابی ها | دو نمادی که پاسخ دادند + نامه

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، گروه صنعتی ملی گفته است فعلا برنامه مصوب برای افزایش از محل تجدید نداریم. همچنین بانک سینا نیز گفته است که تجدید ارزیابی دارایی ها در حال نهایی شده است.

پربازده ترین سهام | ترین‌های بورس دوشنبه 5 اسفند 98

Submitted by admin on

دنیای بورس | نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران در گزارش پیش رو آورده شده است. در این مطلب، 6 جدول در خصوص نمادها با بیشترین رشد و افت قیمت، بیشترین ارزش معاملات و نمادها با بیشترین اثر مثبت بر شاخص، همچنین نمادها با بیشترین خالص خرید حقوقی و حقیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. مطلب پیش رو پُربازده ترین سهام و ترین ها را در اختیار ما قرار میدهد.

بانک‌های دریافت سود سهام عدالت

Submitted by admin on

بر اساس اعلام این سازمان مشمولان سهام عدالت باید شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) خود را از طریق سامانه این سهام به سازمان خصوصی سازی جهت دریافت سود سهام عدالت اعلام کنند که بر این اساس اسامی بانک‌ها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی اعلام شد.

Subscribe to منسوجات