خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت / آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سجام
به گزارش اکوایران، شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده دو میلیون سهامدار «سهام عدالت» سود نگرفتهاند. لذا این شرکت اطلاعات را در روز شنبه جمع آوری و فرایند پرداخت سود را در روز یکشنبه هفته آغاز خواهد کرد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی تأکید کرده است ثبت شماره شبا در سامانه سجام، تنها راه دریافت سود است.