افزایش سرمایه های امروز را بشناسید

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس»، مهمترین افزایش سرمایه ها اعلام شد: 

مهم برای افق | گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 3,000,000,000,000 ریال به مبلغ 15,000,000,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ 1399/11/06 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

برآورد سود خرده فروشی‌های بورسی

Submitted by admin on
  • مهسا آغازی | تحلیلگر بازار سرمایه

صنعت خرده‌فروشی در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مهم‌ترین صنایع تا‌ثیرگذار بر زنجیره تا‌مین کالاهای مصرفی است. در حال‌حاضر از مهم‌ترین ویژگی‌های محیط این صنعت باید به رقابت فزاینده آن اشاره کرد.

با توجه به افزایش رقابت در این صنعت و ظهور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بررسی وضعیت این صنعت اهمیت پیدا می‌کند. از جمله برخی از مهم‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران می‌توان به شهروند، هایپراستار، هایپرمی، اورست ‌مدرن پارس، کوروش، ستاره‌شرق، سپه، اتکا و... اشاره کرد.

هدف گذاری جدید « افق » تا پایان سال

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش تاکنون توانسته است با جذب بیش از ۱۶ هزار نفر پرسنل، سهم بسزایی در اشتغال کشور ایفا کند. این فروشگاه با توجه به تعدد و افزایش شعب و همچنین جایگاه خود در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان، به طور مداوم اقدامات برنامه‌ریزی شده‌ای برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

افزایش سرمایه | « سباقر » و « رانفور » تجدید ارزیابی میکنند

Submitted by admin on

به گزارش«دنیای بورس» به نقل از کدال، جدیدترین افزایش سرمایه ها اعلام شد:

سیمان باقر: به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت به استحضار می رساند شرکت سيمان باقران در حال بررسي افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت مي باشد . همچنين در خصوص پروژه آسياب سيمان خط 2 ، اين شرکت در حال نصب و انجام پروژه مي باشدو به محض انجام موضوعات رسما اطلاع رساني خواهد شد.

برنامه واگذاری اراضی در « ثعمرا » + « قاسم »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، توسعه و عمران شاهد از واگذاری 6قطعه از اراضی ویک واحد آپارتمان شرکت پاداد (سهامی خاص) خبر داد.

قاسم اعلام کرد: خرید دو قطعه زمین به صورت عرصه و اعیان (موسوم به اداره شهر ) واقع در تهران ، میدان فردوسی کوچه گلپرور بن بست اول بخش ثبتی 2 شماره فرعی 40 و 41 از پلاک ثبتی 1186 اصلی ، با مساحتی بالغ بر 3971 متر مربع.

« افق » شرکت جدید خرید

Submitted by admin on

به گزارش«دنیای بورس» به نقل از کدال، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش اعلام کرد: این فروشگاه تعداد 75،000،000 سهم از 500،000،000 سهم (معادل 15%) شرکت فن آوران انیاک رایانه به شماره ثبت 159900 به ارزش 640میلیارد ریال را طی صلحنامه شماره 6299 مورخ 1399/05/14 خریداری کرده است که پس از کسر تعهدات صلحنامه (ماده 2-4) خالص ارزش خرید مبلغ 388 میلیارد ریال است.

در مجموع 51% از سهام شرکت فن آوران انیاک رایانه در همین تاریخ توسط شرکتهای گروه صنعتی گلرنگ به ارزش 1،320 میلیارد ریال خریداری شده است که سهم افق کوروش 29.4% از 51% سهام خریداری شده توسط گروه است.

قرارداد افق با رادیو و تلویزیون + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، پیرو قرارداد مورخ 1397/09/06 منعقده با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (تاریخ شروع قرارداد از 1398/01/01 لغایت 12/29/ 1401 می باشد)که به موجب آن مطابق تبصره 1 قرارداد این اختیار به شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش داده شده که بخشی از پتانسیل های ایجادی قرارداد فوق الذکر به تامین کنندگان آن واگذار شده و علاوه بر ایجاد فرصت حضور کالای تامین کنندگان در سطح فروش، مبلغ آن با مبالغ خرید کالا از تامین کنندگان تهاتر گردد.

تحلیل تکنیکال | پیش بینی « افق » + « نوری »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس پرس، در حالی شاخص بورس در دومین روز کاری هفته با ریزش 43 هزار و 294 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 684 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد که کارگزاری آبان در ادامه بررسی چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی ، سهام دو شرکت پتروشیمی نوری و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را تحلیل تکنیکال کرد.

پتروشیمی نوری: قیمت ۳۸ درصد از رالی اخیر را اصلاح کرده و در مسیر اصلاح متراکم شده است. می توان خروج از این تراکم را به عنوان تریگر ورود به نماد در نظر داشت.

درآمد « افق » در 5 ماه + جدول

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با سرمایه اسمی 300 میلیارد تومانی، گزارش عملکرد مرداد و پنج ماه سال جاری را منتشر کرد و در جریان معاملات چهارشنبه با رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.

براین اساس، "افق" از فروش محصولات شوینده، خوراکی، سبزیجات، لوازم منزل سبک، پروتئینی، پوشاک، غرفه ای و نوشیدنی بالغ بر 1.1 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت بورسی در عملکرد پنج ماهه بالغ بر 4.9 هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد 79 درصدی روبرو شده است.

سه نماد خرده فروش | برنامه هایی که « افق » دارد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: گروه خرده‌فروشی از جمله گروه‌های خلوتی است که تنها چند نماد در آن به فعالیت می‌پردازند. گروهی که با وجود نقش مهم خرده‌فروشی در بازار‌های ایران ظرفیت بالایی دارند. برند‌ها و شرکت‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند به این گروه ملحق شوند. صنعت خرده‌فروشی یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصادی است و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نقش کلیدی در رونق کسب و کار این صنعت دارند.

Subscribe to کاشی و سرامیک