پررونق ترین هتل‌ های کشور در فصل بهار کدامند

10:10 - 1403/02/13
فصل بهار بهترین فرصت برای ایرانگردی است. تقریبا تمام شهرهای ایران جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارند که می‌توانید در فصل بهار از آن‌ها دیدن کنید.

رپرتاژ آگهی: اما هدف ما در این جا معرفی این جاذبه‌ها نیست. ما قصد داریم پررونق‌ترین هتل‌های کشور در فصل بهار را مشخص و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. دوست دارید بدانید مردم ایران در فصل بهار کدام شهرها را برای بازدید انتخاب می‌کنند و در کدام هتل‌ها اقامت دارند؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

مهم‌ترین مناطق و مقاصد گردشگری ایران در فصل بهار کدامند؟

ایران کشوری چهار فصل است، ولی در بهار می‌توان از گشت و گذار در سرتاسر آن لذت برد. اما از میان تمام شهرهای جذاب ایران، پنج شهر و یک جزیره وجود دارد که مردم ایران در فصل بهار برای بیشتر بازدید انتخاب می‌کنند و پررونق ترین هتل‌های کشور در فصل بهار نیز در این شهرها قرار دارند. در ادامه لیستی از این شهرها برای شما آماده کرده‌ایم تا بیش‌تر با آن‌ها آشنا شوید.

  • یزد: یزد شهری قدیمی با بافت سنتی است که در مرکز ایران قرار دارد. شما با سفر به این شهر در فصل بهار می‌توانید آب‌وهوایی معتدل و مطبوع را تجربه کنید و به تماشای جاذبه‌های گردشگری مثل امیرچخماق، مسجد جامع یزد، هشت باغ دولت‌آباد و بسیاری از دیگر مناطق جالب این شهر بروید.

  • شیراز: خوشا شیراز و وضع بی مثالش. بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی از مقاصد اصلی گردشگری هر ایرانی در هر فصلی، شیراز است. در فصل بهار قدم زدن در شیراز مثل قدم زدن در باغ‌های بهشتی با عطر بهارنارنج می‌ماند. جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز نیازی به معرفی ندارند و بیش‌تر گردشگران همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسند. با اطلاع از قیمت هتل در شیراز می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین هتل را برای رزرو انتخاب کنید.

  • رشت: تماشای باران‌های بهاری رشت یکی از جذاب‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید در فصل بهار داشته باشید. در این شهر می‌توانید از موزه‌هایی مثل موزه میرزا کوچک خان یا موزه باستان شناسی رشت دیدن کنید.

  • چابهار: چابهار یکی از بنادر جنوب شرقی کشور بوده و در سال‌های اخیر رونق اقتصادی و فرهنگی زیادی را تجربه کرده است و به همین دلیل یکی از مقاصد اصلی گردشگری مردم ایران در فصل بهار به‌شمار می‌رود.

  • اصفهان: اصفهان که می‌گویند نصف جهان است در هر فصلی مقصد گردشگری مردم محسوب می‌شود. این شهر آنقدر آثار تاریخی و گردشگری دارد که اگر بخواهید همه را ببینید باید به یکی از ساکنان آن تبدیل شوید. با رزرو هتل اصفهان ارزان می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

  • کیش: جزیره کیش در فصل بهار، مدیترانه‌ای است. با مسافرت به کیش در فصل بهار، هر غمی که داشته باشید از بین می‌رود. تفریحات آبی و ساحلی که در کیش می‌توانید تجربه کنید، خارج از تصور است.

پررونق ترین هتل‌ های کشور در فصل بهار کدامند15

شلوغ ترین و پر رونق ترین هتل های کشور در فصل بهار

شهرهایی را که مقصد اصلی گردشگران در فصل بهار هستند، نام بردیم. طبیعی است که هتل‌های پررونق و شلوغ کشور در فصل بهار نیز در همین شهرها باشند. اگر قصد دارید در فصل بهار به یکی از این شهرها مسافرت کنید، حتما به یاد داشته باشید که از قبل برای رزرو هتل به‌صورت آنلاین در هر شهری که مدنظرتان است، اقدام کنید. در فصل بهار هتل‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بسیار شلوغ هستند و اگر از قبل آن‌ها را رزرو نکنید با مشکلاتی مثل نبود اتاق و رزرو با قیمت خیلی بیش‌تر روبه‌رو خواهید شد.

هتل پارسیان صفائیه یزد

اگر شهر سنتی و تاریخی یزد را به عنوان مقصد گردشگری در فصل بهار انتخاب کرده‌اید، بهتر است در هتل صفائیه یزد اقامت داشته باشید. این هتل در محله صفائیه یزد واقع شده است و سال ساخت آن به 1335 بازمی‌گردد. اقامت در این هتل مثل اقامت در یک باغ بزرگ است؛ زیرا از دو قسمت به نام باغ به عنوان بخش قدیمی هتل و بخش جدید شامل رستوران‌ها و چند کافی‌شاپ تشکیل شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید سفر به گذشته را با وجود امکانات مدرن تجربه کنید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است و بنا به اظهار نظر کسانی که در آن اقامت کرده‌اند، تجربه‌ای رویایی محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره و دارای معماری بسیار زیبایی است. در هر سوئیت آن، امکاناتی بسیار پیشرفته و لوکس قرار دارد. به همین دلیل یکی از گران‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. امکاناتی که در این هتل برای رفاه حال مسافران فراهم شده است، تقریبا هیچ مشابهی در دیگر هتل‌های ایران ندارد. خدمات و نظافت این هتل نیز جزو برترین خدمات و نظافت هتل‌های کشور به حساب می‌آید.

پررونق ترین هتل‌ های کشور در فصل بهار کدامند13

هتل چمران شیراز

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و گران قیمت ایران که از نظر کیفی جزو بهترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید، هتل چمران شیراز است. در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، انواع سالن ماساژ بدن و پوست، کافی‌شاپ‌های بسیار لوکس و جذاب و امکانات دیگر استفاده کنید. رستوران ایتالیایی داوینچی این هتل طرفداران زیادی دارد.

هتل عباسی اصفهان

قدیمی‌ترین هتل ایران، هتل عباسی اصفهان است. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید این هتل به دستور سلطان حسین صفوی ساخته و به مادرش هدیه شده بود. امروزه این هتل بازسازی شده و به یک هتل 5 ستاره بسیار گران در شهر اصفهان تبدیل شده است که میزبانی از مسافران خارجی را نیز به بهترین شکل انجام می‌دهد. هتل عباسی به عنوان موزه نیز شناخته می‌شود؛ زیرا اسباب و وسایلی که متعلق به شاه حسین صفوی و مادرش بود، هنوز هم در این هتل نگه‌داری می‌شود.

هتل کادوس رشت

اگر رشت را برای گردشگری در فصل بهار انتخاب می‌کنید، بهترین هتلی که می‌توان در آن اقامت داشت، هتل کادوس رشت است. این هتل از مجموعه‌های بسیار زیبا و لوکس شهر رشت است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا در آن اقامت می‌کنند. از نظر امکانات نیز هتلی است که هیچ چیزی کم ندارد و جزو لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‎شود. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مختلف و دیدنی شهر رشت دارد.

هتل لیپار چابهار

حال که قصد دارید چابهار را ببینید، به کوه‌های مریخی آن سفر کنید و حسابی لذت ببرید، بهتر است در هتل لیپار چابهار اقامت داشته باشید. این هتل در سال 1386 ساخته شده و جزو هتل‌های 5 ستاره ایران محسوب می‌شود. چشم‎انداز این هتل، دریای عمان است. امکاناتی بی‌نظیر در هتل لیپار چابهار برای مسافران فراهم شده و با اقامت در آن می‌توانید دسترسی راحتی به مهم‌ترین جاهای دیدنی و مراکز خرید این شهر داشته باشید. معماری این هتل بسیار زیباست و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور به‌شمار می‌رود.

نکات مهم برای رزرو هتل های داخلی در فصل بهار

اولین نکته‌ای که پیش از هر اقدامی برای اقامت در هر کدام از هتل‌هایی که نام بردیم باید در نظر داشته باشید این است که پیش از سفر به شهرهای نام برده، حتما به‌صورت اینترنتی از وضعیت هتل‌ها و هزینه رزرو اتاق و دیگر موارد مهم آن‌ها مطمئن شوید. این هتل‌ها همیشه شلوغ هستند و در فصل بهار بسیار شلوغ‌تر از سایر فصل‌ها می‌شوند. به همین دلیل باید رزرو آنلاین هتل را از چند روز قبل انجام دهید. علاوه بر این، نکات مهم دیگری هم برای رزرو هتل‌های داخلی در فصل بهار وجود دارند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • به موقعیت مکانی که هتل مورد نظر شما در آن قرار دارد، توجه کنید و در نظر بگیرید که آیا محل هتل به نقاطی از شهر که قصد دیدن آن‌ها را دارید، نزدیک است یا خیر.

  • نظرات و کامنت‌هایی که در سایت هر هتل توسط دیگر مسافران نوشته شده را یک نگاه کلی بیندازید. به‌ خصوص از خوش‌رفتار بودن پرسنل هتل مطمئن شوید و بعد برای رزرو اقدام کنید.

  • به خدمات هر هتل توجه داشته باشید. ممکن است شما در طول اقامت خود به خدماتی نیاز پیدا کنید که در هتل مورد نظر وجود نداشته یا امکانات مورد نظر شما، کیفیت خوبی نداشته باشند.

  • از طریق سایت رزرو آنلاین هتل به راحتی می‌توانید از منوی رستوران و کافه آن اطلاع پیدا کنید. با چک کردن این منو مطمئن می‌شوید غذاها و نوشیدنی‌هایی که در رستوران و کافه هتل سرو می‌شوند، با مزاج شما سازگار هستند یا خیر.

  • نظافت هتل نیز یکی دیگر از معیارهایی است که لازم است پیش از رزرو اتاق از آن مطمئن شوید. اگر نظافت اتاق‌های یک هتل به درستی انجام نشود، با وجود امکانات کافی و لوکس بودن، باز هم اقامت در آن بی‌فایده خواهد بود.

از آنجایی که بیش‌تر شهرهای ایران آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای در فصل بهار دارند و جاذبه‌های طبیعی شهرها زیباتر می‎شوند، پیشنهاد می‌کنیم سفر در فصل بهار را از دست ندهید. برای اینکه بدانید در شهرهای پر گردشگر باید در چه هتلی بمانید، خوب است که با پررونق‌ترین هتل‌های آن شهر آشنا شوید.

در این مطلب سعی کردیم درباره پررونق‌ترین هتل‌های کشور در فصل بهار که در شهرهای شیراز، اصفهان، کیش، رشت، چابهار و یزد قرار دارند توضیحاتی کلی ارائه دهیم، تا قبل از رزرو بدانید که قرار است با چه نوع هتلی روبه‌رو شوید. در انتها نیز نکات مهمی را بررسی کردیم که باید پیش از رزرو هتل بدانید.